Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(10)
E-booki
(4)
IBUK Libra
(4)
Status
available
(8)
only on-site
(4)
Branch
Wypożyczalnia Główna
(8)
Czytelnia BG
(1)
Dział Informacji
(3)
Author
Mazurek-┼üopaci┼äska Krystyna (1951- )
(11)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(4)
Sobocińska Magdalena
(2)
Sty┼Ť Aniela (1942- )
(2)
Bisaga Anna
(1)
Graczyk Andrzej (ekonomia)
(1)
Łopacińska Krystyna
(1)
Year
2020 - 2021
(2)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(4)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(14)
Language
Polish
(13)
Subject
Marketing
(3)
Badania marketingowe
(1)
Ekonomika rolnictwa
(1)
Globalizacja
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Konsumenci (ekon.) - psychologia
(1)
Konsumenci (ekon.) - socjologia
(1)
Kultura - marketing
(1)
Kultura - polityka - Polska - stan na 1998 r.
(1)
Marketing - metody - podr─Öcznik akademicki
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Ochrona zabytk├│w - zarz─ůdzanie - szkice
(1)
Polska - kultura - polityka - od 1989 r.
(1)
Rolnictwo ekologiczne
(1)
Rynek
(1)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego - Polska
(1)
Turystyka - zarz─ůdzanie
(1)
┼╗ywno┼Ť─ç ekologiczna
(1)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
Podr─Öczniki akademickie
(3)
Materiały konferencyjne
(2)
15 results Filter
Authority data
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- ) (hasło formalne)
Nieużywane formy hasła: Łopacińska Krystyna
Book
In basket
(Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 595-[605].
Dla student├│w uczelni ekonomicznych oraz kierunk├│w ekonomicznych, s┼éuchaczy studi├│w podyplomowych i szkole┼ä z zakresu zarz─ůdzania i marketingu, mened┼╝er├│w i pracownik├│w agencji badawczych i przedsi─Öbiorstw.
Współfinansowanie: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu.
Ksi─ů┼╝ka zosta┼éa przygotowana na podstawie ciesz─ůcego si─Ö nies┼éabn─ůcym od lat zainteresowaniem podr─Öcznika pod redakcj─ů Krystyny Mazurek-┼üopaci┼äskiej ÔÇ×Badania marketingowe. Teoria i praktykaÔÇŁ. W nowej publikacji przedstawiony jest ca┼éy proces badawczy oraz metody i techniki bada┼ä marketingowych dostosowanych do charakteru aktualnych problem├│w decyzyjnych przedsi─Öbiorstw. Autorzy omawiaj─ů u┼╝yteczno┼Ť─ç bada┼ä marketingowych w prognozowaniu sprzeda┼╝y i w okre┼Ťlaniu potencja┼éu rynku, formu┼éowaniu cel├│w i kierunk├│w rozwoju przedsi─Öbiorstwa, wyznaczaniu segment├│w rynku, w zarz─ůdzaniu produktem, cen─ů, dystrybucj─ů i komunikacj─ů marketingow─ů oraz w okre┼Ťlaniu poziomu satysfakcji i lojalno┼Ťci klient├│w.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 341398 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 266572, 221691 (2 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 308765, 308764, 278665, 278433 (4 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 233735, 214581 (2 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia BG
Copies are only available in the library: sygn. C 379-6 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Dział Informacji
Copies are only available in the library: sygn. B Bm-71 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 236521 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 259600/I (1 egz.)
Dział Informacji
Copies are only available in the library: sygn. B Bm-54/1 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 259600/II (1 egz.)
Dział Informacji
Copies are only available in the library: sygn. B Bm-54/2 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 306183 (1 egz.)
E-book
In basket
W ramach serii Prace Naukowe Wydawnictwa Uniwersytetu Ekonomicznego we Wroc┼éawiu ukaza┼é si─Ö zeszyt naukowy "Nauki o Zarz─ůdzaniu 2. Badania rynkowe" pod redakcj─ů Krystyny Mazurek-┼üopaci┼äskiej. Ksi─ů┼╝ka prezentuje zbi├│r najnowszych wynik├│w bada┼ä naukowych m.in. z marketingu, jako┼Ťci kszta┼écenia, konkurencyjno┼Ťci.
Dost─Öp do tre┼Ťci elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbi├│r kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Rozw├│j bada┼ä marketingowych wyra┼╝a si─Ö w powstawaniu nowych form pomiaru oraz zaawansowanych metod analizy danych bazuj─ůcych na zastosowaniu podej┼Ť─ç ilo┼Ťciowych i jako┼Ťciowych oraz wykorzystaniu technologii informacyjnej. Wa┼╝n─ů przes┼éank─ů rozwoju tych metod i technik jest konieczno┼Ť─ç zwi─Ökszenia efektywno┼Ťci dzia┼éa┼ä z zakresu marketingu. Dzi─Öki wykorzystywaniu rozwini─Ötych metod pomiaru dzia┼éa┼ä marketingowych i ich efekt├│w osi─ůgana wiedza rynkowa umo┼╝liwia przedsi─Öbiorstwom i innym organizacjom podejmowanie bardziej skutecznych i efektywnych decyzji. W artykule K. Mazurek-┼üopaci┼äskiej i M. Soboci┼äskiej przedstawiona zosta┼éa koncepcja kryteri├│w oceny organizacji oraz cel├│w i zasad pomiaru wizerunku uczelni jako podmiotu rynku. Zaprezentowany spos├│b podej┼Ťcia do pomiaru wizerunku organizacji mo┼╝e stanowi─ç odniesienie tak┼╝e dla innych podmiot├│w dzia┼éaj─ůcych na rynku. Z uwagi na istotny zwi─ůzek wizerunku organizacji z mark─ů oraz jej rol─Ö w postrzeganiu i tworzeniu rzeczywisto┼Ťci spo┼éecznej pokazano wykorzystanie zar├│wno technik jako┼Ťciowych, takich jak pog┼é─Öbiony wywiad indywidualny ÔÇô Individual In- Depth Interview (IDI), analiza fotografii socjologicznej (interpretacja semiologiczna), jak i bada┼ä ilo┼Ťciowych w konstruowaniu to┼╝samo┼Ťci jednostki, kt├│ra wyst─Öpuj─ůc na rynku, przejawia r├│┼╝ne postawy i zachowania wobec marki. W artykule M. Pa┼éys pokazano tak┼╝e narz─Ödzia mierz─ůce poziom wiedzy i identyfikacji respondenta z mark─ů. Funkcjonowanie jednostek w coraz szerszych i bardziej z┼éo┼╝onych sieciach spo┼éecznych stawia problem mechanizmu przenoszenia postaw, grupowania si─Ö postaw oraz poziomu zara┼║liwo┼Ťci spo┼éecznej postaw konsumenckich. Metoda przedstawiona w artykule A. Zbieg stanowi ciekaw─ů propozycj─Ö bazuj─ůc─ů na wykorzystaniu zmiennych psychologicznych i sieci relacji spo┼éecznych konsumenta w badaniu zara┼║liwo┼Ťci postaw. Nowym obszarem w badaniach marketingowych jest przestrze┼ä mi─Ödzykulturowa, a przyk┼éadem ich zastosowania s─ů zogniskowane wywiady prowadzone w wielokulturowych grupach. Wyniki takich wywiad├│w wraz z ich interpretacj─ů znajdujemy w artykule K. Pilarczyk-Bal. W┼Ťr├│d statystycznych metod eksploracyjnych autorzy proponuj─ů w┼éasne rozwi─ůzania oparte na zastosowaniu znanych metod. Dotyczy to w szczeg├│lno┼Ťci technik analizy korespondencji wykorzystanej w artykule A. Stanimir do analizy danych personalnych. Kolejne artyku┼éy umieszczone w niniejszym zbiorze dotycz─ů r├│┼╝nych obszar├│w aplikacji bada┼ä rynkowych zwi─ůzanych zar├│wno z kszta┼étowaniem relacji miedzy podmiotami rynku, zw┼éaszcza relacji z klientami (artyku┼é A. Krzepickiej ), jak i funkcji zarz─ůdzania marketingowego (planowania kampanii i kontroli marketingowej: M. Daszkiewicz i W. Kowal) oraz instrument├│w marketingowych (marki, cen, sprzeda┼╝y osobistej, dystrybucji: R. ┼╗abi┼äski, P. Waniowski, M. Rynkiewicz, A. Oczachowska, M. ┼Üliczna).W artyku┼éach tych prezentowane s─ů r├│┼╝ne podej┼Ťcia metodyczne i wyniki przeprowadzonych bada┼ä. Istotny charakter wdro┼╝eniowy maj─ů prezentowane w niniejszym numerze Prac Naukowych wyniki australijskich bada┼ä dotycz─ůce interfejsu marketingu, finans├│w i IT i ich prze┼éo┼╝enie na sytuacje w polskich przedsi─Öbiorstwach (G. Golik-G├│recka). Inni autorzy, poszukuj─ůc ┼║r├│de┼é innowacyjno┼Ťci przedsi─Öbiorstw, przedstawiaj─ů potencja┼é tkwi─ůcy w nauce i analizuj─ů wp┼éyw przedsi─Öbiorczo┼Ťci akademickiej na pobudzanie tej innowacyjno┼Ťci (M. Haberla). Na uwag─Ö zas┼éuguj─ů tak┼╝e artyku┼éy po┼Ťwi─Öcone analizie zachowa┼ä konsument├│w na wybranych rynkach, zw┼éaszcza na rynku kultury (G. ┼Üwiatowy, U. ┼╗ebrowska- Kasprzak) oraz sytuacji na rynku pracy w Polsce (A. Kub├│w). Artyku┼éy te oparte na wykorzystaniu wynik├│w w┼éasnych bada┼ä ankietowych oraz wnikliwej analizie bogatego zestawu ┼║r├│de┼é wt├│rnych rozszerzaj─ů pole poznania i pozwalaj─ů na formu┼éowanie ciekawych i wa┼╝nych wniosk├│w.
Dost─Öp do tre┼Ťci elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbi├│r kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Celem monografii jest przedstawienie, jakie zmiany zachodz─ů w badaniach marketingowych pod wp┼éywem rozwoju technologii informacyjnych i komunikacyjnych. Wskazano w niej nowe podej┼Ťcia, metody i techniki badawcze, takie jak Google Analytics, strategie analityczne odnosz─ůce si─Ö do big data, sztuczne sieci neuronowe czy badania neuromarketingowe. Zwi─Ökszaj─ůca zasi─Ög penetracja Internetu, rozw├│j spo┼éecze┼ästwa sieci i gospodarki sieciowej stwarzaj─ů wiele implikacji dla zarz─ůdzania wiedz─ů i sprawiaj─ů, ┼╝e bardzo wiele projekt├│w badawczych immanentnie zwi─ůzanych jest z nowymi mediami. Autorzy w swoich tekstach dowodz─ů, i┼╝ dokonuj─ůca si─Ö dzi─Öki technologiom cyfrowym transformacja danych pozyskanych z rynku w informacje pozwala na coraz trafniejsze antycypowanie zachowa┼ä podmiot├│w rynkowych, szczeg├│lnie konsument├│w, co w konsekwencji s┼éu┼╝y zwi─Ökszaniu skuteczno┼Ťci i efektywno┼Ťci dzia┼éa┼ä marketingowych.
Dost─Öp do tre┼Ťci elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbi├│r kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Monografia przedstawia zastosowania rozwi─ůza┼ä metodologicznych i metod badawczych, kt├│re to wskazuj─ů na du┼╝─ů z┼éo┼╝ono┼Ť─ç i zmienno┼Ť─ç otoczenia marketingowego. Przede wszystkim zaprezentowano w niej na rosn─ůce umi─Ödzynarodowienie bada┼ä marketingowych oraz konieczno┼Ť─ç dostosowywania metod do nowych wyzwa┼ä oraz zwi─Ökszania jako┼Ťci wynik├│w bada┼ä. Autorzy omawiaj─ů m.in.: uwarunkowane kulturowo jako┼Ťciowe badania marketingowe, badania eksperymentalne, poszukiwanie consumer insight w kontek┼Ťcie do┼Ťwiadcze┼ä klient├│w w procesie zakupowym, badania zachowa┼ä nieu┼Ťwiadomionych przez konsument├│w, a tak┼╝e dostosowanie metod bada┼ä do specyfiki sektora.
Dost─Öp do tre┼Ťci elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbi├│r kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Baza regionalna "Bibliografia Wojew├│dztwa Opolskiego" zawiera opisy bibliograficzne zawarto┼Ťci ksi─ů┼╝ek i artyku┼é├│w z czasopism dotycz─ůcych w swej tre┼Ťci Opolszczyzny (jej historii, przyrody, gospodarki, polityki, nauki, o┼Ťwiaty, kultury itd.). Jest tworzona w Wojew├│dzkiej Bibliotece Publicznej w Opolu. Prowadzona jest na bie┼╝─ůco od 1988 roku.

Baza jest cz─Ö┼Ťci─ů og├│lnopolskiego systemu bibliografii regionalnych, kt├│re pe┼éni─ů funkcj─Ö uzupe┼éniaj─ůc─ů w odniesieniu do narodowych wykaz├│w publikacji. Rejestruje materia┼éy publikowane w prasie og├│lnopolskiej, regionalnej i lokalnej, ksi─ů┼╝ki i ich fragmenty, mapy itp. Czynnikiem decyduj─ůcym o doborze jest warto┼Ť─ç materia┼éu informacyjnego.

Roczniki "Bibliografii Wojew├│dztwa Opolskiego" za lata 1980-1990 zosta┼éy wydane drukiem i s─ů udost─Öpnione w Opolskiej Bibliotece Cyfrowej.


Czytelnicy mog─ů pos┼éugiwa─ç si─Ö nast─Öpuj─ůcymi kryteriami wyszukiwawczymi: tytu┼é atyku┼éu, autor, temat, tytu┼é czasopisma.

Wyniki wyszukiwania mo┼╝na zaw─Özi─ç u┼╝ywaj─ůc faset, znajduj─ůcych sie z boku listy.

Wyszukane opisy bibliograficzne mo┼╝na pobra─ç i zapisa─ç w postaci zestawienia alfabetycznego.