Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Status
available
(2)
Branch
Wypożyczalnia Główna
(2)
Author
Augustyn S┼éawomir (1967- )
(1)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
Giza Sylwia
(1)
Jankowska Marlena
(1)
Pawełczyk Mirosław (radca prawny)
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Audience Group
Szkoły wyższe
(1)
Subject
Aplikacja mobilna
(1)
Internet
(1)
Moda
(1)
Ochrona danych osobowych
(1)
Prawo do prywatno┼Ťci
(1)
Prawo nowych technologii
(1)
Przedsi─Öbiorstwo rodzinne
(1)
Reputacja przedsi─Öbiorstwa
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Technologia informacyjna (IT)
(1)
Zarz─ůdzanie
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Subject: place
Polska
(2)
Genre/Form
Monografia
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Domain
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwo┼Ťci
(1)
Styl ┼╝ycia, moda i uroda
(1)
Zarz─ůdzanie i marketing
(1)
3 results Filter
Authority data
Wydawnictwo Naukowe Akademii WSB (hasło formalne)
zob. te┼╝ Akademia WSB (D─ůbrowa G├│rnicza) (has┼éo formalne) ; Wydawnictwo Naukowe Wy┼╝szej Szko┼éy Biznesu (D─ůbrowa G├│rnicza) (has┼éo formalne)
Nieu┼╝ywane formy has┼éa: Akademia WSB (D─ůbrowa G├│rnicza). Wydawnictwo Naukowe ; Wydawnictwo Naukowe Akademii WSB w D─ůbrowie G├│rniczej ; Wydawnictwo Naukowe Akademii WSB (D─ůbrowa G├│rnicza) ; Publishing Department of the WSB University
Od 16 kwietnia 2018 r. zmiana nazwy uczelni.
Book
In basket
Zarz─ůdzanie reputacj─ů firm rodzinnych / Zdzis┼éawa Dacko-Pikiewicz. - Warszawa : PWN, copyright 2019. - 252, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 229-248.
Finansowanie: Akademia WSB
Celem g┼é├│wnym pracy jest opracowanie koncepcji zarz─ůdzania reputacj─ů firm rodzinnych.
Dla zapewnienia w┼éa┼Ťciwej realizacji powy┼╝szego celu g┼é├│wnego, ustalono r├│wnie┼╝ nast─Öpuj─ůce cele szczeg├│┼éowe: Przedstawienie pogl─ůd├│w na temat rozumienia poj─Öcia reputacji i jej roli w budowaniu warto┼Ťci przedsi─Öbiorstwa, wyznacznik├│w reputacji, a tak┼╝e relacji do poj─Ö─ç powi─ůzanych, jakimi s─ů to┼╝samo┼Ť─ç i wizerunek w ┼Ťwietle literatury przedmiotu, r├│┼╝nych podej┼Ť─ç i nurt├│w badawczych; Identyfikacja cech charakterystycznych i wyr├│┼╝nik├│w firm rodzinnych, obszar├│w budowania reputacji i zasob├│w zaanga┼╝owanych w procesy budowania firmy rodzinnej, a tak┼╝e kluczowych czynnik├│w kontekstowych (wewn─Ötrznych i zewn─Ötrznych) wzmacniaj─ůcych/ograniczaj─ůcych reputacj─Ö przedsi─Öbiorstwa rodzinnego; Charakterystyka determinant, element├│w sk┼éadowych i proces├│w w zakresie zarz─ůdzania reputacj─ů w przedsi─Öbiorstwie, okre┼Ťlenie kluczowych powi─ůza┼ä mi─Ödzy nimi; Identyfikacja kluczowych element├│w koncepcji zarz─ůdzania reputacj─ů firm rodzinnych i zale┼╝no┼Ťci mi─Ödzy nimi; Opracowanie wniosk├│w teoretycznych i rekomendacji praktycznych dla wykorzystania koncepcji zarz─ůdzania reputacj─ů w doskonaleniu funkcjonowania przedsi─Öbiorstw rodzinnych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 359344 (1 egz.)
Book
In basket
(Seria Prawa Designu, Mody i Reklamy ; 1)
Nazwy autorów na okładce i stronach 328-335.
Bibliografia, netografia na stronach 305-327. Wykaz akt├│w prawnych na stronach 13-26.
Dla ka┼╝dego u┼╝ytkownika sieci, student├│w kierunk├│w prawniczych, informatycznych i artystycznych, profesjonalist├│w.
E-mebel, e-talerz, e-bransoletka - dlaczego najnowsze osi─ůgni─Öcia techniki nale┼╝y przyjmowa─ç z du┼╝─ů doz─ů ostro┼╝no┼Ťci? Niniejszy, pierwszy tom Serii Prawa Designu, mody i Reklamy po┼Ťwi─Öcony zosta┼é instytucji prywatno┼Ťci w Internecie z perspektywy technologii lokalizacyjnych, jak te┼╝ technologii ubieralnych i wszczepialnych. Autorzy w b┼éyskotliwy spos├│b opisuj─ů mechanizmy funkcjonowania ┼Ťwiata cyfrowego i czyhaj─ůce w nim zagro┼╝enia dla prywatno┼Ťci bior─ůc na warsztat najnowsze dokumenty UE. Ksi─ů┼╝ka jest adresowana do ka┼╝dego u┼╝ytkownika sieci, w szczeg├│lno┼Ťci student├│w kierunk├│w prawniczych, informatycznych i artystycznych, jak te┼╝ do profesjonalist├│w, kt├│rym krytyczna analiza tej tematyki pozwoli na odnalezienie si─Ö w wyznaniach stawianych w ich codziennej praktyce.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 360088 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Baza regionalna "Bibliografia Wojew├│dztwa Opolskiego" zawiera opisy bibliograficzne zawarto┼Ťci ksi─ů┼╝ek i artyku┼é├│w z czasopism dotycz─ůcych w swej tre┼Ťci Opolszczyzny (jej historii, przyrody, gospodarki, polityki, nauki, o┼Ťwiaty, kultury itd.). Jest tworzona w Wojew├│dzkiej Bibliotece Publicznej w Opolu. Prowadzona jest na bie┼╝─ůco od 1988 roku.

Baza jest cz─Ö┼Ťci─ů og├│lnopolskiego systemu bibliografii regionalnych, kt├│re pe┼éni─ů funkcj─Ö uzupe┼éniaj─ůc─ů w odniesieniu do narodowych wykaz├│w publikacji. Rejestruje materia┼éy publikowane w prasie og├│lnopolskiej, regionalnej i lokalnej, ksi─ů┼╝ki i ich fragmenty, mapy itp. Czynnikiem decyduj─ůcym o doborze jest warto┼Ť─ç materia┼éu informacyjnego.

Roczniki "Bibliografii Wojew├│dztwa Opolskiego" za lata 1980-1990 zosta┼éy wydane drukiem i s─ů udost─Öpnione w Opolskiej Bibliotece Cyfrowej.


Czytelnicy mog─ů pos┼éugiwa─ç si─Ö nast─Öpuj─ůcymi kryteriami wyszukiwawczymi: tytu┼é atyku┼éu, autor, temat, tytu┼é czasopisma.

Wyniki wyszukiwania mo┼╝na zaw─Özi─ç u┼╝ywaj─ůc faset, znajduj─ůcych sie z boku listy.

Wyszukane opisy bibliograficzne mo┼╝na pobra─ç i zapisa─ç w postaci zestawienia alfabetycznego.