Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(21)
Poradniki i przewodniki
(6)
E-booki
(5)
IBUK Libra
(5)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Status
available
(13)
only on-site
(5)
unavailable
(3)
unknown
(2)
Branch
Wypożyczalnia Główna
(18)
Czytelnia BG
(1)
Dział Informacji
(4)
Author
Kozak Bartłomiej
(2)
Kutnyj Przemysław
(2)
Malczyk Tomasz
(2)
Barańska-Szmitko Anna
(1)
Beckwith Christine Clifford (1954- )
(1)
Beckwith Harry (1949- )
(1)
Bucki Piotr
(1)
Datner-┼Üpiewak Helena (1949- )
(1)
Dembczyński Konrad
(1)
Fitzpatrick Peg
(1)
Frier Sarah
(1)
Ga┼é─ůzka Wies┼éaw (1953- )
(1)
Goffman Erving (1922-1982)
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
H├Ąrter Gitte (1969- )
(1)
Irzykowski Jarosław
(1)
Jabłonowska Lidia
(1)
Jabłoński Marcin
(1)
Juchniewicz Karol
(1)
Kamińska Barbara (logopeda)
(1)
Kamińska-Jatczak Izabela
(1)
Kawasaki Guy
(1)
Krywicki Andrzej
(1)
Kr├│lik Gra┼╝yna
(1)
Lewicka Maria
(1)
Ma─çkowiak Maciej (ilustrator)
(1)
Milewski Stanis┼éaw (1956- )
(1)
Niedzicki Wiktor (1949- )
(1)
Osica Natalia
(1)
Pawlak Mirosław
(1)
Pietro┼ä Katarzyna (1983- )
(1)
P─ůgowska Urszula
(1)
St─ůpor Irena
(1)
Szacki Jerzy (1929-2016)
(1)
Szmajke Andrzej (1953-2016)
(1)
Szymanderska Urszula
(1)
Trzeciak Sergiusz (1976- )
(1)
Wachowiak Piotr
(1)
Warakomska Dorota (1963- )
(1)
Winch Sławomir
(1)
zbiorowa Praca
(1)
├ľttl Christine (1960- )
(1)
┼Üpiewak Pawe┼é (1951- )
(1)
┼╗ukowski Marcin (1977- )
(1)
Year
2020 - 2022
(9)
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(1)
Time Period of Creation
2001-
(11)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Country
Poland
(26)
Language
Polish
(21)
English
(1)
Audience Group
Aktorzy
(1)
Dziennikarze
(1)
Kobieta
(1)
Logopedzi
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Studenci
(1)
Wykładowcy na kursach
(1)
Demographic Group
Literatura polska
(1)
Subject
Autoprezentacja
(21)
Prezentacje i wyst─ůpienia
(7)
Kariera
(4)
Komunikacja interpersonalna
(4)
Sukces
(4)
Image
(2)
Influencerzy
(2)
Instagram
(2)
Internet
(2)
Komunikacja niewerbalna
(2)
Kształcenie głosu
(2)
Media spo┼éeczno┼Ťciowe
(2)
Retoryka
(2)
Rozw├│j osobowo┼Ťci
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Autoprezentacja - podr─Öcznik akademicki
(1)
Dyskurs (j─Özykoznawstwo)
(1)
Dziennikarze
(1)
Emisja głosu
(1)
Felieton
(1)
Fotografie
(1)
Głos
(1)
Interakcje społeczne
(1)
J─Özyk polski
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Korekcja mowy
(1)
Logopedia
(1)
Mowa
(1)
Nauka
(1)
Netykieta
(1)
Odbiór społeczny
(1)
Osobowo┼Ť─ç
(1)
Pewno┼Ť─ç siebie
(1)
Popularyzacja wiedzy
(1)
Postawy
(1)
Poszukiwanie pracy
(1)
Przej─Öcie przedsi─Öbiorstwa
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Rola społeczna
(1)
Rozmowa kwalifikacyjna
(1)
Rzeczywisto┼Ť─ç wirtualna
(1)
Samopoznanie
(1)
Samorealizacja
(1)
Socjologia
(1)
Start-up
(1)
Trema
(1)
Wpisy internetowe
(1)
Wymowa
(1)
Wyst─Öpy go┼Ťcinne
(1)
Zaburzenia głosu
(1)
Zaburzenia mowy
(1)
Subject: time
2001-
(2)
Subject: place
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Genre/Form
Poradnik
(11)
Opracowanie
(2)
Podr─Öcznik
(2)
Praca zbiorowa
(1)
Publicystyka
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Domain
Media i komunikacja społeczna
(3)
Praca, kariera, pieni─ůdze
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
J─Özykoznawstwo
(2)
Rozw├│j osobisty
(2)
Biologia
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Nauka i badania
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Styl ┼╝ycia, moda i uroda
(1)
Zarz─ůdzanie i marketing
(1)
27 results Filter
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Dział Informacji
Copies are only available in the library: sygn. B 316-16 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Dział Informacji
Copies are only available in the library: sygn. B Bb-53 (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Power)
123 wskaz├│wki, sztuczki i spostrze┼╝enia dla przysz┼éych wirtuoz├│w medi├│w spo┼éeczno┼Ťciowych! Wykorzystaj media spo┼éeczno┼Ťciowe do promowania w┼éasnej marki!
Media spo┼éeczno┼Ťciowe s─ů cz─Ö┼Ťci─ů naszego ┼╝ycia. Dla wielu sta┼éy si─Ö pierwszym, najbardziej naturalnym ┼║r├│d┼éem informacji o innych ÔÇö zar├│wno w relacjach prywatnych, jak i zawodowych. Potencjalny pracodawca sprawdza za ich po┼Ťrednictwem kandydat├│w do pracy, single poszukuj─ů drugiej po┼é├│wki, a znajomi i nieznajomi przesy┼éaj─ů sobie wa┼╝ne informacje. Jednak prostota tego wirtualnego ┼Ťwiata cz─Östo bywa z┼éudna. Przenosimy do niego swoje codzienne nawyki, lecz one nie zawsze dzia┼éaj─ů tam na nasz─ů korzy┼Ť─ç. Dlatego je┼Ťli chcemy, by inni traktowali nas powa┼╝nie i oceniali pozytywnie, musimy podj─ů─ç pewien wysi┼éek. Zadanie kreowania w┼éasnego wizerunku w mediach spo┼éeczno┼Ťciowych z t─ů ksi─ů┼╝k─ů stanie si─Ö znacznie ┼éatwiejsze. Guy Kawasaki i Peg Fitzpatrick pokazuj─ů w niej r├│┼╝ne aspekty funkcjonowania w internecie, podpowiadaj─ů, co nale┼╝y zrobi─ç i czego nie robi─ç pod ┼╝adnym pozorem, a tak┼╝e t┼éumacz─ů, dlaczego pewne dzia┼éania przynosz─ů pozytywne b─ůd┼║ negatywne skutki. Przeprowadzaj─ů tak┼╝e czytelnika przez kolejne etapy stawiania fundament├│w to┼╝samo┼Ťci, gromadzenia materia┼é├│w cyfrowych, promocji, optymalizacji profilu, przyci─ůgania odbiorc├│w oraz efektywnej integracji medi├│w spo┼éeczno┼Ťciowych z blogami. Ten fantastyczny poradnik przeznaczony jest zar├│wno dla pocz─ůtkuj─ůcych, kt├│rych przera┼╝a ogrom mo┼╝liwo┼Ťci zwi─ůzanych z mediami spo┼éeczno┼Ťciowymi, jak i dla profesjonalist├│w zainteresowanych rozwini─Öciem swoich umiej─Ötno┼Ťci.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
All copies are currently on loan: sygn. 336231 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia BG
Copies are only available in the library: sygn. 18785 Ś (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 310927 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 306370 (1 egz.)
Dział Informacji
Copies are only available in the library: sygn. B Bp-92 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Dział Informacji
Copies are only available in the library: sygn. B Bsp-24 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 314623 (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
Bibliogr. s. 209-210, netogr. s. 207-208.
Nie ma Ci─Ö w sieci? Wielu powie: ÔÇ×Nie istniejesz!ÔÇŁ Cho─çby┼Ť by┼é autorem najlepszych ksi─ů┼╝ek, ulubionym ekspertem program├│w telewizyjnych i radiowych, nie zaistniejesz w wirtualnym ┼Ťwiecie, je┼Ťli nie masz swojej strony WWW, nie prowadzisz bloga, nie korzystasz z medi├│w spo┼éeczno┼Ťciowych. Albo b─Ödzie jeszcze gorzej: zaistniejesz w sieci, nawet o tym nie wiedz─ůc - jako bohater prze┼Ťmiewczych mem├│w.
Ka┼╝dy mo┼╝e stworzy─ç stron─Ö internetow─ů czy bloga i kr─Öci─ç filmy na YouTubie ze sob─ů w roli g┼é├│wnej. Pytanie tylko, czy to, co robisz, i spos├│b, w jaki to robisz, przemawia do internaut├│w? Ta ksi─ů┼╝ka odpowie Ci na to pytanie, a tak┼╝e na wiele innych. Poprowadzi Ci─Ö krok po kroku do stworzenia wyj─ůtkowej osobowo┼Ťci internetowej. Z kolejnych rozdzia┼é├│w dowiesz si─Ö, jak budowa─ç wizerunek w sieci. Ta wiedza przyda Ci si─Ö zar├│wno na pocz─ůtku kariery zawodowej, jak i w jej trakcie, kiedy ju┼╝ zdob─Ödziesz status profesjonalisty. Ksi─ů┼╝ka skierowana jest do mened┼╝er├│w, doradc├│w, trener├│w, coach├│w, ekspert├│w, naukowc├│w, prawnik├│w, PR-owc├│w, dziennikarzy, freelancer├│w i student├│w oraz wszystkich, kt├│rzy chc─ů sta─ç si─Ö liderami biznesu, nauki czy polityki.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
All copies are currently on loan: sygn. 333909 (1 egz.)
Book
In basket
Ty w social mediach : podr─Öcznik budowania marki osobistej dla ka┼╝dego / Marcin ┼╗ukowski. - Wydanie II poszerzone. - Gliwice : Helion, copyright 2017. - 272 stron : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress Exclusive)
Dla Ciebie, dla Ciebie i dla Ciebie. Poniewa┼╝ ka┼╝dy z nas jest mark─ů. Mark─ů, czyli wyobra┼╝eniem, jakie na nasz temat maj─ů ludzie. Mama i tata to marki - opieku┼äcze, solidne marki-opoki. Rzemie┼Ťlnik jest mark─ů, definiowan─ů przez jako┼Ť─ç przedmiot├│w, jakie wytwarza. Ksi─Ögowy jest mark─ů, kt├│ra potrafi liczy─ç i zna si─Ö na prawie podatkowym. Ka┼╝dy jest mark─ů. Sekret tkwi w tym, by nauczy─ç si─Ö swoj─ů mark─ů skutecznie zarz─ůdza─ç. Zanim si─Ö obruszysz, odpowiedz sobie uczciwie na pytanie, jak wiele masz wolnego czasu. Niezbyt wiele, prawda? A jak du┼╝─ů cz─Ö┼Ť─ç tego cennego zasobu got├│w jeste┼Ť po┼Ťwi─Öci─ç na dog┼é─Öbne poznanie ka┼╝dego spotkanego cz┼éowieka? Pewnie niedu┼╝─ů...
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 357979 (1 egz.)
Book
In basket
Tytuł oryginału : "The presentation of self in everyday life", 1959.
"Cz┼éowiek w teatrze ┼╝ycia codziennego" (1956/1959) nale┼╝y do ┼Ťwiatowego kanonu bada┼ä socjologicznych. Na podstawie przer├│┼╝nych ┼║r├│de┼é ÔÇô od anons├│w reklamowych po podr─Öczniki dobrego wychowania ÔÇô autor rozwa┼╝a ÔÇ×teatralnyÔÇŁ charakter ludzkich zachowa┼ä spo┼éecznych. U┼Ťwiadamia nam ich mechanizmy, z kt├│rych na og├│┼é nie zdajemy sobie sprawy: pokazujemy si─Ö innym za po┼Ťrednictwem ÔÇ×fasadyÔÇŁ, w pewnych ÔÇ×dekoracjachÔÇŁ, wycofujemy si─Ö za ÔÇ×kulisyÔÇŁ. ÔÇ×FasadÔÇŁ mamy wiele, gramy r├│┼╝ne role w zale┼╝no┼Ťci od sytuacji. Wszyscy jeste┼Ťmy aktorami, wszyscy te┼╝ widzami, ale ÔÇ×graÔÇŁ, interakcja symboliczna s─ů wprost niezb─Ödne do w┼éa┼Ťciwego funkcjonowania spo┼éecze┼ästwa. Trzeba pami─Öta─ç, ┼╝e tej gry nie prowadzi si─Ö dla niej samej, lecz s┼éu┼╝y ona prezentacji siebie przez cz┼éowieka w sytuacji spo┼éecznej. Inni s─ů tu katalizatorem i warunkiem jego ÔÇ×wyst─Öp├│wÔÇŁ. Tropienie form, taktyk i chwyt├│w tej autoprezentacji nadaje w ten spos├│b socjologii wymiar po trosze egzystencjalny ÔÇô chodzi przecie┼╝ o ludzk─ů ÔÇ×ja┼║┼äÔÇŁ, ÔÇ×selfÔÇŁ, o ÔÇ×siebieÔÇŁ ÔÇô a z drugiej przesuwa badanie socjologa w stron─Ö etnologii. Bo te┼╝ znajdziemy w tej ksi─ů┼╝ce tyle┼╝ metodycznych analiz co frapuj─ůcych szczeg├│┼é├│w obyczajowych, niemal anegdot, zaskakuj─ůcych i niezwyk┼éych. [Wydawca]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 362559 (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 320-247.
Autor przedstawia w ksi─ů┼╝ce aktualny stan wiedzy o zachowaniach autoprezentacyjnych, jaki zgromadzili na ten temat psychologowie spo┼éeczni. Rozleg┼éa analiza teorii psychologicznych i socjologicznych, prezentacja bada┼ä autora i innych psycholog├│w prowadzi do odkrywania interesuj─ůcych prawid┼éowo┼Ťci le┼╝─ůcych u pod┼éo┼╝a dzia┼éa┼ä maj─ůcych na celu sprawienie odpowiedniego wra┼╝enia na innych. Dzi─Öki temu zachowania autoprezentacyjne zyskuj─ů sprzeczne z takimi warto┼Ťciami naszej kultury jak autentyczno┼Ť─ç, prawda szczero┼Ť─ç, to niew─ůtpliwie nale┼╝─ů do istotnych umiej─Ötno┼Ťci spo┼éecznego funkcjonowania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 335120 (1 egz.)
Book
In basket
Prezentacje po prostu! : szko┼éa wyst─ůpie┼ä publicznych / Piotr Bucki. - Gliwice : Onepress - Helion, ┬ę 2020. - 269 stron : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
Prezentacja. Warto┼Ť─ç, narracja, spos├│b podania. Fakty, liczby, kluczowe s┼éowa - esencja wypowiedzi wsparta kilkoma trafnymi grafikami. G┼é├│wna my┼Ťl uchwycona w zgrabne, ┼éatwo zapadaj─ůce w pami─Ö─ç zdanie. ┼╗art, ale na temat. Celne zestawienie danych. Por├│wnanie, kt├│re daje do my┼Ťlenia. Wst─Öp, rozwini─Öcie, podsumowanie. Wnioski. Uk┼éon, oklaski, poczucie dobrze wykonanego obowi─ůzku oraz satysfakcja z tego, ┼╝e oto dotar┼éo si─Ö nie tylko do umys┼é├│w, ale i serc s┼éuchaczy. ┼╗e si─Ö ich przekona┼éo. Tego wszystkiego brakuje wi─Ökszo┼Ťci oficjalnych wypowiedzi prezes├│w, mened┼╝er├│w, a tak┼╝e pracownik├│w, kt├│rych wyrok prze┼éo┼╝onego skaza┼é na przygotowanie prezentacji i wyst─Öp przed licznie zgromadzon─ů publik─ů.
Niestety, nader cz─Östo wyst─ůpienia wygl─ůdaj─ů zgo┼éa odmiennie: na ┼Ťrodku sali stoi nieszcz─Ösny m├│wca, kt├│ry albo duka co┼Ť pod nosem, albo owszem, przemawia g┼éo┼Ťno, za to nudno, do tego przyd┼éugo i nie do ko┼äca na temat. Jego podstawow─ů broni─ů jest pilot, dzi─Öki kt├│remu zmienia kolejne ┼║le przygotowane, niewiele m├│wi─ůce slajdy prezentacji. Naprzeciw siebie ma publiczno┼Ť─ç, my┼Ťl─ůc─ů o wszystkim, tylko nie o omawianym zagadnieniu. Wszyscy razem ? prelegent i s┼éuchaj─ůcy ? marz─ů o tym, ┼╝eby ten koszmar si─Ö ju┼╝ sko┼äczy┼é... Znasz to? Autor tego poradnika tak┼╝e. A poniewa┼╝ zm─Öczy┼éo go tkwienie w dusznych salach konferencyjnych w towarzystwie ludzi, kt├│rzy co prawda wiedz─ů, o czym m├│wi─ů, ale swoj─ů wiedz─ů nie potrafi─ů si─Ö podzieli─ç, napisa┼é ksi─ů┼╝k─Ö. Udowadnia w niej, ┼╝e ka┼╝dy mo┼╝e tworzy─ç dobre, ciekawe prezentacje i wyg┼éasza─ç porywaj─ůce mowy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 364177 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
Brak informacji o dost─Öpno┼Ťci: sygn. 373060
Book
In basket
Bibliografia, netografia na stronach 193-196.
Czy wyst─ůpienia publiczne mog─ů by─ç pomocne w dotarciu do prawdy o sobie i swojej autentyczno┼Ťci? Przemys┼éaw Kutnyj, autor ksi─ů┼╝ki Sztuka autoprezentacji i wyst─ůpie┼ä publicznych, udowadnia, ┼╝e tak, je┼Ťli tylko zadbamy o dobr─ů komunikacj─Ö. Dobr─ů, to znaczy tak─ů, kt├│ra uwzgl─Ödnia idea┼éy klasycznej retoryki: prawd─Ö i uczciwo┼Ť─ç. Autor pokazuje, ┼╝e przemowy publiczne to rzemios┼éo, kt├│re mo┼╝e opanowa─ç ka┼╝dy. Ksi─ů┼╝ka ma charakter kompendium, kt├│re kompleksowo, krok po kroku pomo┼╝e przygotowa─ç wyst─ůpienie publiczne. Przemys┼éaw Kutnyj porusza kwestie j─Özykowe, stylistyczne, jak r├│wnie┼╝ te dotycz─ůce stresu na poziomie profesjonalnego treningu mentalnego. Omawia tak┼╝e zagadnienia zwi─ůzane z mow─ů cia┼éa i emisj─ů g┼éosu. Ze wskaz├│wek zawartych w poszczeg├│lnych rozdzia┼éach skorzystaj─ů wszyscy ci, kt├│rzy na co dzie┼ä borykaj─ů si─Ö z trudno┼Ťciami w przygotowaniu i wyg┼éoszeniu prezentacji tak, aby by┼éa ona naturalna i przyst─Öpna.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 366044 (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia na stronach 178-183.
Szeroki zakres poruszonych zagadnie┼ä czyni z ksi─ů┼╝ki uniwersalny poradnik, niezwykle po┼╝yteczny dla mened┼╝er├│w, nauczycieli, trener├│w oraz uczestnik├│w wszystkich typ├│w kszta┼écenia. Przemawia za tym r├│wnie┼╝ du┼╝y udzia┼é konkretnych informacji i rad praktycznych dotycz─ůcych na przyk┼éad wygl─ůdu zewn─Ötrznego, aran┼╝acji sali, tempa m├│wienia itp. ┼╗yjemy w ÔÇ×┼Ťwiecie nat┼éoku prezentacjiÔÇŁ, w kt├│rym o naszej skuteczno┼Ťci mo┼╝e przes─ůdzi─ç to, w jaki spos├│b poka┼╝emy siebie i wyniki naszej pracy. Aby w nim zaistnie─ç, warto zna─ç odpowiedzi na pytania: Jak zyska─ç wiarygodno┼Ť─ç i zaufanie u s┼éuchaczy? Jak by─ç asertywnym w relacjach z uczestnikami prezentacji? Jak wykreowa─ç sw├│j wizerunek? Jak radzi─ç sobie ze stresem? Jak przygotowa─ç si─Ö do wyst─ůpienia? Jak wykorzystywa─ç perswazj─Ö?
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 352186, 338729 (2 egz.)
Book
In basket
Siła głosu : jak mówić, by ludzie chcieli słuchać / Katarzyna Pietroń. - Wydanie 2 poszerzone. - Gliwice : Onepress - Helion, copyright 2020. - 235, [1] strona ; 21 cm.
Bibliografia na stronach 227-233.
Dla wykładowców, nauczycieli, mówców, prelegentów, aktorów, prezenterów.
Kogo s┼éycha─ç, tego s┼éuchaj─ů. Nie wystarczy m├│wi─ç trzeba to robi─ç odpowiednio. Na temat, interesuj─ůco, u┼╝ywaj─ůc rozmaitych narz─Ödzi wspomagaj─ůcych, chwyt├│w i sztuczek, jakie stosuj─ů dobrzy m├│wcy. To kwestia nie tylko talentu i warsztatu. Niekt├│rym ludziom zdolno┼Ť─ç do przyci─ůgania uwagi audytorium przychodzi z ┼éatwo┼Ťci─ů, inni musz─ů praktykowa─ç wiele lat, by si─Ö tego nauczy─ç. Jedni i drudzy nie osi─ůgn─ů sukcesu, je┼Ťli nie b─Ödzie ich dobrze s┼éycha─ç. Nawet najbardziej fascynuj─ůca opowie┼Ť─ç, wyszeptana albo wymamrotana pod nosem, g┼éosem dr┼╝─ůcym i niepewnym swojej mocy, mow─ů niewyra┼║n─ů czy wr─Öcz niezrozumia┼é─ů, nie dotrze do odbiorcy! Na szcz─Ö┼Ťcie w┼éa┼Ťciwej emisji g┼éosu tak┼╝e mo┼╝na si─Ö nauczy─ç. Dzi─Öki zasadom i ─çwiczeniom zawartym w tej ksi─ů┼╝ce poprawisz dykcj─Ö i modulacj─Ö g┼éosu. Nauczysz si─Ö radzi─ç sobie z trem─ů i zaprz─Ögniesz towarzysz─ůce wyst─ůpieniom emocje do pracy na Twoj─ů rzecz. Dowiesz si─Ö, jak przygotowa─ç si─Ö do przemawiania i jak wzbudzi─ç w sobie charyzm─Ö, za kt├│r─ů ch─Ötnie pod─ů┼╝─ů Twoi s┼éuchacze.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
All copies are currently on loan: sygn. 362886 (1 egz.)
Book
In basket
(Komunikacja i Media)
Bibliografia, netografia na stronach 357-381.
Jaki efekt wizerunkowy mo┼╝na osi─ůgn─ů─ç za pomoc─ů jakich dzia┼éa┼ä werbalnych? Odpowied┼║ na to kluczowe w prezentowanej ksi─ů┼╝ce pytanie sformu┼éowano na podstawie bada┼ä, w ramach kt├│rych ponad p├│┼é tysi─ůca respondent├│w czyta┼éo teksty czterech r├│┼╝ni─ůcych si─Ö w opiniach felietonist├│w (Krzysztofa Vargi, Piotra Zaremby, Magdaleny ┼Ürody, Szymona Ho┼éowni), a nast─Öpnie okre┼Ťla┼éo ich cechy wizerunkowe oraz wypisywa┼éo te fragmenty, kt├│re sta┼éy si─Ö podstaw─ů do przypisania wskazanych epitet├│w. Analiza odpowiedzi pozwoli┼éa zdefiniowa─ç cechy wizerunku komunikowanego j─Özykowo i utworzy─ç katalog wyk┼éadnik├│w tych cech. To pierwszy, a zarazem jedyny taki katalog powsta┼éy na bazie empirycznych danych, przydatnych nie tylko do dzia┼éa┼ä badawczych, lecz tak┼╝e do praktycznego projektowania komunikacji wizerunkowej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 355179 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
Brak informacji o dost─Öpno┼Ťci: sygn. 371437
Book
In basket
Instagram : wyzwania, zasady, porady / Karol Juchniewicz ; ilustracje Maciej Ma─çkowiak. - Warszawa : Wydawnictwo SBM, copyright 2020. - 127, [1] strona : fotografie, ilustracje ; 21 cm.
Indeks.
Zastanawiasz si─Ö, jak wygl─ůda praca na Instagramie? Jakich ┼Ťrodk├│w u┼╝ywaj─ů influencerzy, ┼╝eby zdoby─ç szerok─ů publik─Ö? Jak stworzy─ç ┼Ťwietn─ů relacj─Ö lub post, kt├│ry przysporzy Ci fan├│w? Poradnik przeka┼╝e Ci niezb─Ödn─ů wiedz─Ö o tworzeniu od podstaw profilu na IG oraz o wszystkich dzia┼éaniach, kt├│re doprowadz─ů do jego spopularyzowania. Nie wahaj si─Ö i zosta┼ä gwiazd─ů medi├│w spo┼éeczno┼Ťciowych!
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 359468 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Baza regionalna "Bibliografia Wojew├│dztwa Opolskiego" zawiera opisy bibliograficzne zawarto┼Ťci ksi─ů┼╝ek i artyku┼é├│w z czasopism dotycz─ůcych w swej tre┼Ťci Opolszczyzny (jej historii, przyrody, gospodarki, polityki, nauki, o┼Ťwiaty, kultury itd.). Jest tworzona w Wojew├│dzkiej Bibliotece Publicznej w Opolu. Prowadzona jest na bie┼╝─ůco od 1988 roku.

Baza jest cz─Ö┼Ťci─ů og├│lnopolskiego systemu bibliografii regionalnych, kt├│re pe┼éni─ů funkcj─Ö uzupe┼éniaj─ůc─ů w odniesieniu do narodowych wykaz├│w publikacji. Rejestruje materia┼éy publikowane w prasie og├│lnopolskiej, regionalnej i lokalnej, ksi─ů┼╝ki i ich fragmenty, mapy itp. Czynnikiem decyduj─ůcym o doborze jest warto┼Ť─ç materia┼éu informacyjnego.

Roczniki "Bibliografii Wojew├│dztwa Opolskiego" za lata 1980-1990 zosta┼éy wydane drukiem i s─ů udost─Öpnione w Opolskiej Bibliotece Cyfrowej.


Czytelnicy mog─ů pos┼éugiwa─ç si─Ö nast─Öpuj─ůcymi kryteriami wyszukiwawczymi: tytu┼é atyku┼éu, autor, temat, tytu┼é czasopisma.

Wyniki wyszukiwania mo┼╝na zaw─Özi─ç u┼╝ywaj─ůc faset, znajduj─ůcych sie z boku listy.

Wyszukane opisy bibliograficzne mo┼╝na pobra─ç i zapisa─ç w postaci zestawienia alfabetycznego.