Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(6)
Poradniki i przewodniki
(3)
Proza
(2)
E-booki
(1)
Filmy i seriale
(1)
Fotografie
(1)
IBUK Libra
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Status
available
(5)
unavailable
(2)
Branch
Wypożyczalnia Główna
(5)
Biblioteka Obcoj─Özyczna
(2)
Author
Bae Doona (1979- )
(1)
Bergala Ilian (1996- )
(1)
Bidegain Thomas
(1)
Chabat Alain (1958- )
(1)
Frid Johanna (1988- )
(1)
Galperine Evgueni (1974- )
(1)
Galperine Sacha (1980- )
(1)
Georgiew Franciszek Bazyli
(1)
Juchniewicz Karol
(1)
Karecka Agnieszka
(1)
Kotliński Daniel
(1)
Lartigau Eric (1964- )
(1)
Lewandowski Filip
(1)
Lowe Paul
(1)
Ma─çkowiak Maciej (ilustrator)
(1)
Roguski Artur
(1)
Sagot Jules
(1)
Stawarz Barbara
(1)
Tangy Laurent
(1)
Włóczyk Patrycja
(1)
Year
2020 - 2021
(5)
2010 - 2019
(3)
Time Period of Creation
2001-
(7)
Country
Poland
(7)
United Kingdom
(1)
Language
Polish
(6)
English
(2)
Demographic Group
Film belgijski
(1)
Film francuski
(1)
Literatura polska
(1)
Literatura szwedzka
(1)
Subject
Instagram
(7)
Media spo┼éeczno┼Ťciowe
(4)
Facebook
(2)
Osoby w wieku ┼Ťrednim
(2)
Aparaty fotograficzne
(1)
Autoprezentacja
(1)
Azjaci
(1)
Camera obscura
(1)
Endometrioza
(1)
Fake news
(1)
Flirt
(1)
Fotografie
(1)
Image
(1)
Influencerzy
(1)
Internet
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Kucharze
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Mi┼éo┼Ť─ç
(1)
M─Ö┼╝czyzna
(1)
M┼éodzi doro┼Ťli
(1)
Netykieta
(1)
Ojcowie i synowie
(1)
Portal spo┼éeczno┼Ťciowy
(1)
Reklama internetowa
(1)
Relacja romantyczna
(1)
Relacje mi─Ödzyludzkie
(1)
Rozw├│j osobisty
(1)
Techniki fotograficzne
(1)
Wpisy internetowe
(1)
Wyszukiwarka internetowa
(1)
Zakochanie
(1)
Zazdro┼Ť─ç
(1)
Subject: time
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
2001-
(1)
Subject: place
Dania
(1)
Francja
(1)
Norwegia
(1)
Seul (Korea Południowa ; okolice)
(1)
Szwecja
(1)
Genre/Form
Poradnik
(3)
Powie┼Ť─ç obyczajowa
(2)
Albumy i ksi─ů┼╝ki artystyczne
(1)
Film fabularny
(1)
Film obyczajowy
(1)
Fotografie
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Romans
(1)
Domain
Media i komunikacja społeczna
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Podr├│┼╝e i turystyka
(1)
Praca, kariera, pieni─ůdze
(1)
Psychologia
(1)
Rodzina, relacje mi─Ödzyludzkie
(1)
Rozw├│j osobisty
(1)
Styl ┼╝ycia, moda i uroda
(1)
Zarz─ůdzanie i marketing
(1)
9 results Filter
Authority data
Instagram (hasło przedmiotowe)
(termin podrz─Ödny) zob. te┼╝ has┼éo szersze Portal spo┼éeczno┼Ťciowy (has┼éo przedmiotowe)
Book
In basket
Mi┼éo┼Ť─ç na Instagramie : #w_┼Ťrednim_wieku / Zara. - Wydanie pierwsze. - Gdynia, Wydawnictwo Novae Res, copyright 2019. - 519, [3] strony ; 20 cm.
Na ksi─ů┼╝ce pseudonim autora. Nazwa w┼éa┼Ťciwa Agnieszka Karecka.
Na ok┼éadce: Mi┼éo┼Ť─ç czeka tu┼╝ za rogiem... internetu.
Julia jest jedn─ů z tych kobiet, kt├│re mog─ů powiedzie─ç o sobie, ┼╝e maj─ů wszystko, co potrzebne do szcz─Ö┼Ťcia: m─Ö┼╝a, dzieci, prac─Ö, wspania┼éy dom. Ale wkr├│tce na tym idealnym obrazku pojawi si─Ö rosn─ůca z dnia na dzie┼ä rysa, kt├│rej nie da si─Ö zignorowa─ç... Znajomo┼Ť─ç z poznanym na Instagramie Joelem, przystojnym muzykiem z Tel Awiwu, rozpocznie si─Ö ca┼ékiem niewinnie od wymienienia kilku grzeczno┼Ťci, by szybko przerodzi─ç si─Ö w lawin─Ö coraz bardziej intymnych wyzna┼ä. Zbli┼╝a si─Ö moment, w kt├│rym Julia b─Ödzie musia┼éa szczerze odpowiedzie─ç sobie na pytanie, czy wizja kobiety spe┼énionej, jak─ů kierowa┼éa si─Ö do tej pory, na pewno zgadza si─Ö z jej definicj─ů szcz─Ö┼Ťcia. I czy w wieku 38 lat pogo┼ä za marzeniami ma jeszcze sens?
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 359132 (1 egz.)
Book
In basket
Koszt t┼éumaczenia zosta┼é pokryty przez Szwedzk─ů Rad─Ö Kultury i Sztuki.
Johanna jest dziewczyn─ů Emila. Pewnego dnia dowiaduje si─Ö przypadkowo, ┼╝e Emil zamierza spotka─ç si─Ö ze swoj─ů poprzedni─ů sympati─ů. To zdarzenie wywo┼éuje w Johannie lawin─Ö domys┼é├│w, obaw i z┼éo┼Ťci. T┼éem tej niezwyk┼éej historii s─ů wzajemne relacje mieszka┼äc├│w trzech skandynawskich kraj├│w: Szwecji, Danii i Norwegii.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 364950 (1 egz.)
Book
In basket
Zrozumie─ç social media / Artur Roguski. - Gliwice : Onepress - Helion, copyright 2020. - 291, [4] strony ; 21 cm.
Ka┼╝dy z nas w pewien spos├│b z nich korzysta. Piszemy posty i komentarze na Facebooku, wrzucamy zdj─Öcia na Instagrama, tweetujemy, dzielimy si─Ö filmikami na TikToku. Nie masz konta w ┼╝adnym z portali spo┼éeczno┼Ťciowych i uwa┼╝asz, ┼╝e jeste┼Ť ca┼ékowicie wolny od ich wp┼éywu? Mylisz si─Ö. Skoro bowiem z Facebooka, Twittera, albo YouTube'a korzystaj─ů ludzie wok├│┼é Ciebie, Twoja rodzina, znajomi, politycy i dziennikarze, kt├│rzy komentuj─ů w telewizji otaczaj─ůc─ů Ci─Ö rzeczywisto┼Ť─ç, to i tak masz na co dzie┼ä do czynienia z mediami spo┼éeczno┼Ťciowymi. A poniewa┼╝ s─ů to pot─Ö┼╝ne narz─Ödzia kreowania trend├│w, wywierania presji politycznej, spo┼éecznej i sprzeda┼╝owej, dobrze, by ka┼╝dy z nas wiedzia┼é, jak dzia┼éaj─ů i jak si─Ö pod ich wp┼éywem zmieniamy. Si─Ögnij po ksi─ů┼╝k─Ö Artura Roguskiego i dowiedz si─Ö mi─Ödzy innymi: Dlaczego w og├│le korzystamy z medi├│w spo┼éeczno┼Ťciowych Co powoduje, ┼╝e si─Ö od nich uzale┼╝niamy, i czy mo┼╝emy si─Ö przed tym broni─ç Jak firmy i politycy wykorzystuj─ů to, czym dzielimy si─Ö w sieci dla swoich cel├│w W jaki spos├│b m─ůdrze u┼╝ywa─ç mocy medi├│w spo┼éeczno┼Ťciowych.[z ok┼éadki]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
All copies are currently on loan: sygn. 363194 (1 egz.)
Book
In basket
Indeks.
"A Chronology of Photography" traces the development of the medium from early experiments with optics by artists and scientists, through the birth of photography in 1839, with the innovations of Louis Daguerre and Henry Fox Talbot, right up to the present-day explosion of digital media, with Instagram and the selfie dominating visual discourse. Providing a unique timeline framework and in-depth commentary, this volume takes a purely chronological approach to present a fresh social, political, and cultural perspective on the subject.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Obcoj─Özyczna
There are copies available to loan: sygn. O 30848 (1 egz.)
Book
In basket
Nazwy współautorów na skrzydełku okładki.
Promuj sw├│j biznes w ┼Ťwiadomy i strategiczny spos├│b. Firma w sieci Facebooka, LinkedIna i Snapchata...
... oraz innych medi├│w spo┼éeczno┼Ťciowych. Promowanie swojej biznesowej aktywno┼Ťci w sieci wygl─ůda dzi┼Ť zupe┼énie inaczej, ni┼╝ dziesi─Ö─ç, a nawet pi─Ö─ç lat temu. W ka┼╝dym razie - wygl─ůda─ç powinno. Dawno, dawno temu, w czasach, gdy kr├│lowa┼éy wielkie portale horyzontalne pisz─ůce o wszystkim i skierowane do ka┼╝dego, firmy wydawa┼éy maj─ůtki na graficzne banery reklamowe, za kt├│rych wy┼Ťwietlanie p┼éaci┼éo si─Ö w┼éa┼Ťcicielom owych portali. Potem modne sta┼éo si─Ö prowadzenie w┼éasnych blog├│w, reklamowanie w sieci Google Adwords, wymienianie si─Ö linkami i zbieranie lead├│w sprzeda┼╝owych za pomoc─ů landing page'y. Te wszystkie narz─Ödzia nadal dzia┼éaj─ů, jednak...
... to nie wystarczy. Je┼Ťli chcesz prowadzi─ç skuteczny marketing online w roku 2020 i w kolejnych latach, musisz szybko zaprzyja┼║ni─ç si─Ö z mediami spo┼éecznymi oraz zaznajomi─ç z formami reklam, jakie te media oferuj─ů. Z nich wszystkich najwa┼╝niejszy jest Facebook i jego m┼éodszy brat - Instagram. To w ich towarzystwie coraz cz─Ö┼Ťciej sp─Ödzamy wolny czas, to za ich po┼Ťrednictwem dowiadujemy si─Ö, co s┼éycha─ç u naszych znajomych, to dzi─Öki nim coraz cz─Ö┼Ťciej zapoznajemy si─Ö z ofert─ů ulubionych, albo nowych dla nas marek. Je┼Ťli kto┼Ť Ci kiedy┼Ť powiedzia┼é, ┼╝e "Facebook nie sprzedaje", w┼é├│┼╝ t─Ö wypowied┼║ mi─Ödzy bajki - mo┼╝e kiedy┼Ť nie, dzi┼Ť jednak Facebook sprzedaje bardzo skutecznie. O ile oczywi┼Ťcie potrafi si─Ö skorzysta─ç z jego prosprzeda┼╝owych mocy. Autorzy tej ksi─ů┼╝ki potrafi─ů to robi─ç, a swoj─ů wiedz─ů i umiej─Ötno┼Ťciami ch─Ötnie si─Ö z Tob─ů podziel─ů.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
All copies are currently on loan: sygn. 364443 (1 egz.)
Book
In basket
Instagram : wyzwania, zasady, porady / Karol Juchniewicz ; ilustracje Maciej Ma─çkowiak. - Warszawa : Wydawnictwo SBM, copyright 2020. - 127, [1] strona : fotografie, ilustracje ; 21 cm.
Indeks.
Zastanawiasz si─Ö, jak wygl─ůda praca na Instagramie? Jakich ┼Ťrodk├│w u┼╝ywaj─ů influencerzy, ┼╝eby zdoby─ç szerok─ů publik─Ö? Jak stworzy─ç ┼Ťwietn─ů relacj─Ö lub post, kt├│ry przysporzy Ci fan├│w? Poradnik przeka┼╝e Ci niezb─Ödn─ů wiedz─Ö o tworzeniu od podstaw profilu na IG oraz o wszystkich dzia┼éaniach, kt├│re doprowadz─ů do jego spopularyzowania. Nie wahaj si─Ö i zosta┼ä gwiazd─ů medi├│w spo┼éeczno┼Ťciowych!
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 359468 (1 egz.)
Movie
DVD
In basket
#tuiteraz [Film] / reżyseria Eric Lartigau ; scenariusz Thomas Bidegain, Eric Lartigau. - Warszawa : Best Film, 2021. - 1 płyta DVD (97 min) : dźwiękowy, kolorowy ; 12 cm.
Data wydania na podstawie strony internetowej wydawcy.
Zdj─Öcia Laurent Tangy; muzyka Evgueni Galperine, Sacha Galperine.
Alain Chabat, Doona Bae, Jules Sagot, Ilian Bergala.
D┼║wi─Ök: Dolby Digital 5.1; obraz: 16:9.
Ścieżka dźwiękowa w języku francuskim, napisy polskie lub polski lektor.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Obcoj─Özyczna
There are copies available to loan: sygn. O F 5305 (1 egz.)
E-book
In basket
Nowe wydanie ksi─ů┼╝ki, kt├│ra przybli┼╝a zagadnienie content marketingu. Przedstawia ÔÇô krok po kroku ÔÇô jak kreowa─ç strategi─Ö content marketingow─ů oraz tworzy─ç tre┼Ťci do internetu i budowa─ç spo┼éeczno┼Ť─ç wok├│┼é marki w social media. To pierwsza publikacja omawiaj─ůca ┼Ťwiatowe standardy, w spos├│b umo┼╝liwiaj─ůcy zaadaptowanie ich na polskim rynku. Drugie wydanie zosta┼éo poszerzone m.in. o szczeg├│┼éowe om├│wienie komunikacji w social media, proces dojrzewania lead├│w i automatyzacji dzia┼éa┼ä content marketingowych. W ksi─ů┼╝ce znalaz┼éy si─Ö r├│wnie┼╝ porady dotycz─ůce tworzenia tre┼Ťci pod smartfony oraz femvertising, czyli komunikacj─Ö skierowan─ů do kobiet. Content marketing i social media stanowi poradnik dla marketingowc├│w, os├│b zajmuj─ůcych si─Ö PR-em oraz komunikacj─ů i budow─ů marki, social media manager├│w, bloger├│w, dziennikarzy oraz w┼éa┼Ťcicieli firm.
Dost─Öp do tre┼Ťci elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbi├│r kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Baza regionalna "Bibliografia Wojew├│dztwa Opolskiego" zawiera opisy bibliograficzne zawarto┼Ťci ksi─ů┼╝ek i artyku┼é├│w z czasopism dotycz─ůcych w swej tre┼Ťci Opolszczyzny (jej historii, przyrody, gospodarki, polityki, nauki, o┼Ťwiaty, kultury itd.). Jest tworzona w Wojew├│dzkiej Bibliotece Publicznej w Opolu. Prowadzona jest na bie┼╝─ůco od 1988 roku.

Baza jest cz─Ö┼Ťci─ů og├│lnopolskiego systemu bibliografii regionalnych, kt├│re pe┼éni─ů funkcj─Ö uzupe┼éniaj─ůc─ů w odniesieniu do narodowych wykaz├│w publikacji. Rejestruje materia┼éy publikowane w prasie og├│lnopolskiej, regionalnej i lokalnej, ksi─ů┼╝ki i ich fragmenty, mapy itp. Czynnikiem decyduj─ůcym o doborze jest warto┼Ť─ç materia┼éu informacyjnego.

Roczniki "Bibliografii Wojew├│dztwa Opolskiego" za lata 1980-1990 zosta┼éy wydane drukiem i s─ů udost─Öpnione w Opolskiej Bibliotece Cyfrowej.


Czytelnicy mog─ů pos┼éugiwa─ç si─Ö nast─Öpuj─ůcymi kryteriami wyszukiwawczymi: tytu┼é atyku┼éu, autor, temat, tytu┼é czasopisma.

Wyniki wyszukiwania mo┼╝na zaw─Özi─ç u┼╝ywaj─ůc faset, znajduj─ůcych sie z boku listy.

Wyszukane opisy bibliograficzne mo┼╝na pobra─ç i zapisa─ç w postaci zestawienia alfabetycznego.