Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(17)
Publikacje naukowe
(2)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Status
available
(11)
only on-site
(5)
unavailable
(3)
Branch
Wypożyczalnia Główna
(14)
Dział Informacji
(5)
Author
Barlow Janelle (1943- )
(1)
Bitkowska Agnieszka
(1)
Brogniez Jan (1965- )
(1)
Cheverton Peter
(1)
Cygan Anna
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Dryńska Katarzyna
(1)
Dyche Jill
(1)
Furtak Robert
(1)
Gordon Ian H
(1)
Gorman Tom
(1)
Górska Grażyna (tłumacz)
(1)
Hall Stracey (1965- )
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Kaplan Steve (1960- )
(1)
Korombel Anna
(1)
Kuczyńska-Szymala Daria
(1)
Lis Marcin (organizacja i zarz─ůdzanie)
(1)
Mardosz-Grabowska Agata
(1)
Matuszewska-Kubicz Agata
(1)
Mitr─Öga Maciej
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Mokrzycka Ewa
(1)
Nie┼╝urawski Lech (1949- )
(1)
Olesi┼äski Zbigniew (1947- )
(1)
Pawłowska Bożena
(1)
Richardson Tom
(1)
Skowron Stanis┼éaw (organizacja i zarz─ůdzanie)
(1)
Skowron Łukasz
(1)
Stelmach Anna
(1)
Stewart Paul (1966- )
(1)
Turek Sławomir
(1)
Vidaurreta Augusto
(1)
Witek Marzena
(1)
Witkowska Justyna
(1)
Wi┼Ťniewska Agnieszka (1976- )
(1)
Zinserling Urszula
(1)
Łazarczyk Rafał
(1)
Year
2020 - 2022
(2)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(9)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(17)
Language
Polish
(16)
Subject
Marketing partnerski
(17)
Zarz─ůdzanie
(7)
Obsługa klienta
(5)
Przedsi─Öbiorstwo
(4)
Relacje mi─Ödzyludzkie
(2)
Customer Relationship Menagment (CRM)
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Przedsi─Öbiorstwo handlowe
(1)
Satysfakcja konsument├│w
(1)
Spo┼éeczna odpowiedzialno┼Ť─ç biznesu (CSR)
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Techniki sprzeda┼╝y
(1)
Transfer technologii
(1)
Transformacja cyfrowa
(1)
Usługi
(1)
Współpraca gospodarcza
(1)
Subject: time
2001-
(2)
2001-0
(1)
Subject: place
Polska
(2)
Genre/Form
Podr─Öczniki akademickie
(3)
Poradnik
(3)
Podr─Öczniki
(2)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Domain
Zarz─ůdzanie i marketing
(2)
19 results Filter
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
All copies are currently on loan: sygn. 315096 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 309015 (1 egz.)
Book
In basket
Dla studentów uczelni ekonomicznych oraz słuchaczy studiów podyplomowych
Bibliogr.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Główna
All copies are currently on loan: sygn. 270705 (1 egz.)
Dział Informacji
Copies are only available in the library: sygn. B Bm-78 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 304625 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 270697 (1 egz.)
Dział Informacji
Copies are only available in the library: sygn. B Bm-64 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 290962 (1 egz.)
Book
In basket
(Publikacje Biznesowe)
Tyt. oryg.: "Key account management : the route to profitable key supplier status" 1999.
Bibliogr. Indeks.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Dział Informacji
Copies are only available in the library: sygn. B Bz-163 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 315805, 309249 (2 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Dział Informacji
Copies are only available in the library: sygn. B Bb-65 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
All copies are currently on loan: sygn. 266484 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 300390, 300389 (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 163-169.
Ksi─ů┼╝ka zawiera niezwykle interesuj─ůce studium klienta jako g┼é├│wnego uczestnika rynku oraz celu i tworzywa kreuj─ůcego ka┼╝d─ů organizacj─Ö. W syntetycznym uj─Öciu tre┼Ť─ç ksi─ů┼╝ki odpowiada na istotne pytanie: jak bada─ç i kszta┼étowa─ç lojalno┼Ť─ç klienta w procesie wymiany warto┼Ťci mi─Ödzy nim a organizacj─ů? Autorzy prezentuj─ů w niej dog┼é─Öbn─ů charakterystyk─Ö nowoczesnych modeli pomiaru satysfakcji i lojalno┼Ťci klienta, proponuj─ů w┼éasny model opisuj─ůcy obustronne relacje w zintegrowanym uk┼éadzie przedsi─ÖbiorstwoÔÇôklient, a nast─Öpnie poddaj─ů go empirycznej weryfikacji w wybranym sektorze us┼éug bankowych. Cech─ů, kt├│ra odr├│┼╝nia omawian─ů pozycj─Ö od innych ksi─ů┼╝ek zajmuj─ůcych si─Ö podobn─ů problematyk─ů jest autorska formu┼éa zestawienia dw├│ch perspektyw, klienta i organizacji, w jedn─ů, wzajemnie przenikaj─ůc─ů si─Ö p┼éaszczyzn─Ö rozwa┼╝a┼ä. Klient zosta┼é tu przedstawiony jako kluczowy zas├│b organizacji, warunkuj─ůcy jej rozw├│j i stanowi─ůcy punkt wyj┼Ťcia w procesie diagnozowania rozwi─ůza┼ä wewn─ůtrzorganizacyjnych oraz wszelkich dzia┼éa┼ä o charakterze kierowniczo-zarz─ůdczym. Wykazanie zasadniczej roli klienta w budowaniu doskona┼éo┼Ťci biznesowej przedsi─Öbiorstwa dostarcza g┼é├│wnego argumentu na to, ┼╝e oferowana ksi─ů┼╝ka b─Ödzie przydatna dla szerokiego grona os├│b zwi─ůzanych z tematyk─ů marketingu oraz zarz─ůdzania zar├│wno student├│w, praktyk├│w biznesowych, jak i ┼Ťrodowisk naukowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 328691 (1 egz.)
Authority data
Marketing partnerski (hasło przedmiotowe)
zob. te┼╝ Marketing (has┼éo przedmiotowe) ; Marketing warto┼Ťci (has┼éo przedmiotowe) ; Obs┼éuga klienta (has┼éo przedmiotowe) ; Zarz─ůdzanie relacjami z klientami (has┼éo przedmiotowe) ; Systemy informatyczne zarz─ůdzania (has┼éo przedmiotowe)
Nieu┼╝ywane formy has┼éa: Marketing kontaktowy ; Marketing relacji ; Marketing wsp├│┼ézale┼╝ny ; Marketing relacji ; Marketing wsp├│┼ézale┼╝ny ; Zarz─ůdzanie kontaktami z klientami ; Zarz─ůdzanie relacjami z klientami
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 285448 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 311411 (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia na stronie 113-123.
Ksi─ů┼╝ka wskazuje na znaczenie relacji jako ┼║r├│d┼éa warto┼Ťci i przewagi konkurencyjnej przedsi─Öbiorstw i organizacji publicznych. Ukazuje miejsce relacji budowanych z interesariuszami zewn─Ötrznymi i wewn─Ötrznymi w strukturze kapita┼éu niematerialnego organizacji. W za┼é─ůcznikach do publikacji zaprezentowano zarz─ůdzanie relacjami z klientami w uj─Öciu praktycznym w odniesieniu do nast─Öpuj─ůcych podmiot├│w: banku, mi─Ödzynarodowego przedsi─Öbiorstwa z sektora farmaceutycznego, przedsi─Öbiorstwa transportowego, przedsi─Öbiorstwa z bran┼╝y kosmetycznej oraz mi─Ödzynarodowego przedsi─Öbiorstwa z bran┼╝y odzie┼╝owej.
Ksi─ů┼╝ka przeznaczona jest dla kadry mened┼╝erskiej, przedsi─Öbiorc├│w, student├│w szk├│┼é wy┼╝szych (w tym studi├│w podyplomowych), konsultant├│w zajmuj─ůcy si─Ö problemami zarz─ůdzania relacjami z klientami oraz wewn─ůtrz organizacji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Dział Informacji
Copies are only available in the library: sygn. B Bz-236 (1 egz.)
Book
In basket
Kształtowanie relacji uczelni z przedsiębiorstwami w warunkach transformacji cyfrowej / Marcin Lis. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2021. - 242 strony : ilustracje, tabele ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 213-238.
Finansowanie: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wy┼╝szego (Polska)
Zarz─ůdzanie relacjami to wa┼╝ny element dialogu uczelni wy┼╝szych w Polsce z grup─ů interesariuszy instytucjonalnych jak─ů s─ů przedsi─Öbiorstwa. Stanowi ono "tw├│rcze" rozszerzenie teorii zarz─ůdzania (w tym marketingu) polegaj─ůce na kszta┼étowaniu d┼éugotrwa┼éych relacji poprzez tworzenie zwi─ůzk├│w emocjonalnych w oparciu o oferowan─ů warto┼Ť─ç. Kszta┼étowanie bazuj─ůcej na warto┼Ťci relacji na linii nauka - biznes nie jest jednak proste. Jest to bowiem wymagaj─ůcy bie┼╝─ůcych korekt i modyfikacji z┼éo┼╝ony proces, uzale┼╝niony zar├│wno od aktualnej pozycji i wizerunku uczelni wy┼╝szej w jej otoczeniu, jak i zmian zwi─ůzanych z dokonuj─ůc─ů si─Ö transformacj─ů cyfrow─ů. Oznacza to, ┼╝e uczelnie chc─ůce skutecznie nawi─ůzywa─ç i wzmacnia─ç wi─Özi z interesariuszami instytucjonalnymi (przedsi─Öbiorstwami) powinny stale dostosowywa─ç swoje struktury i instrumenty (w tym r├│wnie┼╝ rozwi─ůzania z obszaru nowoczesnych technologii) do wymaga┼ä stawianych przez zmieniaj─ůcy si─Ö uk┼éad si┼é na dynamicznym rynku us┼éug szkolnictwa wy┼╝szego. Bardzo pomocne w tych dzia┼éaniach b─Ödzie procesowe, systemowe podej┼Ťcie do kszta┼étowania relacji. Podej┼Ťcie takie zaprezentowane i szczeg├│┼éowo om├│wione zostanie w niniejszej ksi─ů┼╝ce.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 369565 (1 egz.)
E-book
In basket
Ostatnie lata przynios┼éy prawdziw─ů eksplozj─Ö nowych koncepcji, metod i technologii stosowanych w marketingu. Dowodz─ů one jak ┼╝yw─ů, ewoluuj─ůc─ů i podlegaj─ůc─ů trendom jest sfera biznesu i zarz─ůdzania. Marketing cz─Östo ulega modom i jest podatny na ┼éatwe wyja┼Ťnienia, dlatego niekt├│rych fascynuje, a u innych budzi niech─Ö─ç, zachwyca, ale te┼╝ wywo┼éuje sprzeciw. Z jednej strony jest gloryfikowany, a z drugiej ÔÇô cz─Östo deprecjonowany. Zrozumienie marketingu i okre┼Ťlenie jego przysz┼éo┼Ťci mog─ů dokona─ç si─Ö jedynie poprzez poznanie kierunk├│w jego zmian, nowych obszar├│w zastosowania, alternatywnych sposob├│w wykorzystania. W ksi─ů┼╝ce zaprezentowano trzydzie┼Ťci dwie koncepcje, metody, technologie, kt├│re pozwol─ů zar├│wno doceni─ç wsp├│┼éczesny marketing, jak i pozna─ç marketing jutra.
Dost─Öp do tre┼Ťci elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbi├│r kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Baza regionalna "Bibliografia Wojew├│dztwa Opolskiego" zawiera opisy bibliograficzne zawarto┼Ťci ksi─ů┼╝ek i artyku┼é├│w z czasopism dotycz─ůcych w swej tre┼Ťci Opolszczyzny (jej historii, przyrody, gospodarki, polityki, nauki, o┼Ťwiaty, kultury itd.). Jest tworzona w Wojew├│dzkiej Bibliotece Publicznej w Opolu. Prowadzona jest na bie┼╝─ůco od 1988 roku.

Baza jest cz─Ö┼Ťci─ů og├│lnopolskiego systemu bibliografii regionalnych, kt├│re pe┼éni─ů funkcj─Ö uzupe┼éniaj─ůc─ů w odniesieniu do narodowych wykaz├│w publikacji. Rejestruje materia┼éy publikowane w prasie og├│lnopolskiej, regionalnej i lokalnej, ksi─ů┼╝ki i ich fragmenty, mapy itp. Czynnikiem decyduj─ůcym o doborze jest warto┼Ť─ç materia┼éu informacyjnego.

Roczniki "Bibliografii Wojew├│dztwa Opolskiego" za lata 1980-1990 zosta┼éy wydane drukiem i s─ů udost─Öpnione w Opolskiej Bibliotece Cyfrowej.


Czytelnicy mog─ů pos┼éugiwa─ç si─Ö nast─Öpuj─ůcymi kryteriami wyszukiwawczymi: tytu┼é atyku┼éu, autor, temat, tytu┼é czasopisma.

Wyniki wyszukiwania mo┼╝na zaw─Özi─ç u┼╝ywaj─ůc faset, znajduj─ůcych sie z boku listy.

Wyszukane opisy bibliograficzne mo┼╝na pobra─ç i zapisa─ç w postaci zestawienia alfabetycznego.