Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Status
available
(2)
Branch
Wypożyczalnia Główna
(2)
Author
Antczak Mariola
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Kowalski Michał Jerzy
(1)
Nesterak Janusz
(1)
Nowak Marta (ekonomia)
(1)
Year
2020 - 2022
(1)
2010 - 2019
(1)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Audience Group
Mened┼╝erowie
(1)
Pracodawcy
(1)
Specjali┼Ťci ds. controllingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Subject
Biblioteki
(1)
Controlling personalny
(1)
Marketing personalny
(1)
Przedsi─Öbiorstwo
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Subject: time
2001-
(2)
Subject: place
Polska
(1)
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
Genre/Form
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Raport z badań
(1)
Domain
Zarz─ůdzanie i marketing
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
3 results Filter
Authority data
Marketing personalny (hasło przedmiotowe)
(termin podrzędny) zob. też hasło szersze Marketing (hasło przedmiotowe)
zob. te┼╝ Doradcy personalni (has┼éo przedmiotowe) ; Klient wewn─Ötrzny (has┼éo przedmiotowe) ; Przedsi─Öbiorstwo - zatrudnienie (has┼éo przedmiotowe) ; Zarz─ůdzanie zasobami ludzkimi (HRM) (has┼éo przedmiotowe)
Nieużywane formy hasła: Marketing kadrowy ; Marketing wewnętrzny
Book
In basket
Bibliografia, netografia na stronach 171-181, 219-246. Indeks.
W monografii zosta┼éy zaprezentowane badania dotycz─ůce dzia┼éa┼ä z zakresu marketingu wewn─Ötrznego w bibliotekach wojew├│dztwa ┼é├│dzkiego. Obszerna cz─Ö┼Ť─ç teoretyczna zawiera informacje na temat roli bibliotek we wsp├│┼éczesnym spo┼éecze┼ästwie informacyjnym oraz analiz─Ö koncepcji marketingu wewn─Ötrznego. Autorki, wykorzystuj─ůc do realizacji wyznaczonych cel├│w badawczych wszechstronne studia literaturowe, odnosz─ů si─Ö do obowi─ůzuj─ůcych przepis├│w prawnych, wskazuj─ů na wsp├│┼éczesne funkcje, zadania i misje bibliotek, a nast─Öpnie podejmuj─ů pr├│b─Ö wyja┼Ťnienia istoty i znaczenia marketingu wewn─Ötrznego we wsp├│┼éczesnej bibliotece. W cz─Ö┼Ťci badawczej omawiaj─ů wyniki badania empirycznego dotycz─ůcego takich zagadnie┼ä, jak: stosowane w praktyce elementy marketingu wewn─Ötrznego (np. komunikacja wewn─Ötrzna, system motywacyjny, kultura organizacyjna), ocena funkcjonowania marketingu wewn─Ötrznego przez pracownik├│w, konfrontacja oczekiwa┼ä pracownik├│w ze stanem faktycznym. Wa┼╝nym dodatkiem do ksi─ů┼╝ki jest wyczerpuj─ůca bibliografia publikacji na temat marketingu bibliotecznego, pocz─ůwszy od najwcze┼Ťniejszej, datowanej na rok 1991.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 354215 (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia na stronach 139-142.
Dla pracodawc├│w, controller├│w, os├│b zarz─ůdzaj─ůcych zespo┼éami ludzkimi, a tak┼╝e ┼Ťrodowiska naukowego i student├│w kierunk├│w biznesowych, studi├│w podyplomowych oraz MBA, w tym os├│b kszta┼éc─ůcych si─Ö w zakresie controllingu, zarz─ůdzania zasobami ludzkimi i rachunkowo┼Ťci.
Współfinansowanie: Politechnika Wrocławska
Controlling personalny jest stosunkowo now─ů koncepcj─ů, jego rola jest jednak w polskich przedsi─Öbiorstwach coraz bardziej doceniana, a zastosowanie coraz szersze. Wykorzystanie controllingu zasob├│w ludzkich mo┼╝e przy tym mie─ç na celu zar├│wno popraw─Ö zarz─ůdzania kadrami, jak i efektywno┼Ťci ekonomicznej przedsi─Öbiorstwa poprzez optymalizacj─Ö koszt├│w.
Niniejsza publikacja wzbogaci zainteresowanych controllingiem zasob├│w ludzkich Czytelnik├│w o: znajomo┼Ť─ç r├│┼╝nych koncepcji controllingu personalnego; wiedz─Ö na temat jego r├│┼╝norodnych narz─Ödzi - zar├│wno tych prostych, mo┼╝liwych do zastosowania w ka┼╝dej firmie, jak i z┼éo┼╝onych, przeznaczonych dla podmiot├│w wi─Ökszych; kontekst i warunki zastosowania controllingu personalnego; znajomo┼Ť─ç praktyki polskich przedsi─Öbiorstw r├│┼╝nych bran┼╝ i wielko┼Ťci w zakresie wykorzystania controllingu personalnego oraz u┼╝ycia w tym celu narz─Ödzi informatycznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 360087 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Baza regionalna "Bibliografia Wojew├│dztwa Opolskiego" zawiera opisy bibliograficzne zawarto┼Ťci ksi─ů┼╝ek i artyku┼é├│w z czasopism dotycz─ůcych w swej tre┼Ťci Opolszczyzny (jej historii, przyrody, gospodarki, polityki, nauki, o┼Ťwiaty, kultury itd.). Jest tworzona w Wojew├│dzkiej Bibliotece Publicznej w Opolu. Prowadzona jest na bie┼╝─ůco od 1988 roku.

Baza jest cz─Ö┼Ťci─ů og├│lnopolskiego systemu bibliografii regionalnych, kt├│re pe┼éni─ů funkcj─Ö uzupe┼éniaj─ůc─ů w odniesieniu do narodowych wykaz├│w publikacji. Rejestruje materia┼éy publikowane w prasie og├│lnopolskiej, regionalnej i lokalnej, ksi─ů┼╝ki i ich fragmenty, mapy itp. Czynnikiem decyduj─ůcym o doborze jest warto┼Ť─ç materia┼éu informacyjnego.

Roczniki "Bibliografii Wojew├│dztwa Opolskiego" za lata 1980-1990 zosta┼éy wydane drukiem i s─ů udost─Öpnione w Opolskiej Bibliotece Cyfrowej.


Czytelnicy mog─ů pos┼éugiwa─ç si─Ö nast─Öpuj─ůcymi kryteriami wyszukiwawczymi: tytu┼é atyku┼éu, autor, temat, tytu┼é czasopisma.

Wyniki wyszukiwania mo┼╝na zaw─Özi─ç u┼╝ywaj─ůc faset, znajduj─ůcych sie z boku listy.

Wyszukane opisy bibliograficzne mo┼╝na pobra─ç i zapisa─ç w postaci zestawienia alfabetycznego.