Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(23)
Publikacje naukowe
(7)
Audiobooki
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Proza
(3)
Filmy i seriale
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Status
available
(23)
unavailable
(4)
only on-site
(1)
Branch
Wypożyczalnia Główna
(24)
Biblioteka Austriacka
(1)
Biblioteka Obcoj─Özyczna
(2)
Dział Informacji
(1)
Author
Akina Sam
(2)
Chaci┼äski Micha┼é (1971- )
(2)
Drabik Radosław
(2)
Dukszta Tomasz
(2)
G┼éowacki Piotr (1980- )
(2)
Jarmo┼éowicz Joanna (1994- )
(2)
Jones Jules
(2)
Karolak Tomasz (1971- )
(2)
Kosecka Kinga
(2)
Ksi─ů┼╝kiewicz Weronika (1981- )
(2)
Lach Kalina
(2)
Melak Melania
(2)
Nejbauer Olga
(2)
Rogala Małgorzata
(2)
Stenka Danuta (1961- )
(2)
Stuhr Maciej (1975- )
(2)
Targosz ┼üukasz (1977- )
(2)
Tomys Łukasz
(2)
Wi─Öd┼éocha Agnieszka (1986- )
(2)
┼üebkowski Miko┼éaj (1977- )
(2)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Barzan Jaros┼éaw (1969- )
(1)
Bauman Adam (1957- )
(1)
Bilton Nick
(1)
Breitbarth Wayne
(1)
Burgess Jean
(1)
Burska Katarzyna
(1)
Cie┼Ťla Bart┼éomiej
(1)
Danowski Bartosz (1975- )
(1)
Deckers Erik
(1)
Evans Liana
(1)
Falls Jason
(1)
Flores Suzana E
(1)
Green Joshua
(1)
Gr─Öbosz-Krawczyk Magdalena
(1)
G├Ârig Carsten
(1)
Kirkpatrick David (1953- )
(1)
Klenczon Wanda
(1)
Knopek Łukasz
(1)
Koziarski Daniel (1979- )
(1)
Kula Kamil (1989- )
(1)
Lingas-┼üoniewska Agnieszka (1972- )
(1)
Lipa Michał
(1)
Maffashion (1987- )
(1)
Matuszewski Paweł
(1)
Mazurek Kamil Łukasz
(1)
Miko Izabella (1981- )
(1)
Minois Georges (1946- )
(1)
Mojkowska Katarzyna
(1)
Olszewski Paweł (informatyk)
(1)
Paszt Witold (1953- )
(1)
Porczyk Bartosz (1980- )
(1)
Przybysz Monika (1978- )
(1)
Płudowski Tomasz
(1)
Roguski Artur
(1)
Romanek Arkadiusz
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Siuda Dagna
(1)
Strasburger Karol (1947- )
(1)
Surma Jerzy
(1)
Szybilska-Fiedorowicz Izabela
(1)
Szyma┼äski Grzegorz (organizacja i zarz─ůdzanie)
(1)
Ursel Marian (1950- )
(1)
Wa┼╝ny Bart┼éomiej (1990- )
(1)
Witkowska Magda
(1)
Wysocki Mariusz (operator d┼║wi─Öku)
(1)
┼╗arowska-Mazur Alicja
(1)
┼╗arowska-Mazur Alicja. Cyfrowy ┼Ťwiat 60+
(1)
Year
2020 - 2021
(1)
2010 - 2019
(27)
Time Period of Creation
2001-
(16)
2018-
(1)
Country
Poland
(24)
unknown (018)
(1)
Language
Polish
(23)
Audience Group
Osoby w wieku starszym
(1)
Demographic Group
Literatura polska
(4)
Film polski
(2)
Subject
Portal spo┼éeczno┼Ťciowy
(28)
Facebook
(8)
Internet
(6)
Spo┼éeczno┼Ťci internetowe
(4)
Marketing cyfrowy
(3)
Media spo┼éeczno┼Ťciowe
(3)
Relacje mi─Ödzyludzkie
(3)
Społeczeństwo informacyjne
(3)
Agata G├│rska
(2)
Audiodeskrypcja
(2)
Informacja poufna
(2)
Komunikacja internetowa
(2)
Macierzyństwo
(2)
Portal randkowy
(2)
Public relations w internecie
(2)
Sławek Tomczyk
(2)
Zakochanie
(2)
Zuckerberg, Mark
(2)
Alienacja
(1)
Bary (lokale gastronomiczne) DBN
(1)
Big data
(1)
Bo┼╝e Narodzenie
(1)
Cyberprzest─Öpczo┼Ť─ç
(1)
Człowiek
(1)
Dorsay, Jack
(1)
Duszpasterstwo
(1)
Eremici
(1)
Fake news
(1)
Fast food
(1)
Gatunki medialne
(1)
Glass, Noah
(1)
Informacja
(1)
Informatyka
(1)
Informatyzacja
(1)
Instagram
(1)
Komputery
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Komunikatory internetowe
(1)
Ko┼Ťci├│┼é katolicki
(1)
Kreatywno┼Ť─ç
(1)
Kroc, Ray (1902-1984)
(1)
LinkedIn
(1)
Marketing
(1)
Marketing spo┼éeczno┼Ťciowy
(1)
Małżeństwo
(1)
McDonald's Corporation
(1)
Ojcowie i synowie
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
Poczta elektroniczna
(1)
Polityka
(1)
Postawy
(1)
Programi┼Ťci
(1)
Przedsi─Öbiorcy
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Rzeczywisto┼Ť─ç wirtualna
(1)
Samotno┼Ť─ç
(1)
Skandale
(1)
Stone, Biz
(1)
Sukces
(1)
Trump
(1)
Twitter
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Uzale┼╝nienia medialne
(1)
Williams, Evan
(1)
Wybory parlamentarne
(1)
YouTube
(1)
Zakonnice
(1)
Zakonnicy
(1)
Zarz─ůdzanie
(1)
Zdrada małżeńska
(1)
Ślub i wesele
(1)
Subject: time
2001-
(9)
1901-2000
(3)
1-100
(1)
100-1 p.n.e.
(1)
1001-1100
(1)
101-200
(1)
1101-1200
(1)
1201-1300
(1)
1301-1400
(1)
1401-1500
(1)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
200-101 p.n.e.
(1)
2001
(1)
201-300
(1)
300-201 p.n.e.
(1)
301-400
(1)
400-301 p.n.e.
(1)
401-500
(1)
500-401 p.n.e.
(1)
501-600
(1)
600-501 p.n.e.
(1)
601-700
(1)
700-601 p.n.e.
(1)
701-800
(1)
800-701 p.n.e.
(1)
801-900
(1)
901-1000
(1)
do 801 p.n.e.
(1)
Subject: place
Stany Zjednoczone (USA)
(4)
Las Kabacki (Warszawa ; rezerwat przyrody)
(2)
Europa
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Genre/Form
Poradnik
(6)
Opracowanie
(5)
Monografia
(3)
Biografia
(2)
Film fabularny
(2)
Komedia romantyczna
(2)
Kryminał
(2)
Powie┼Ť─ç
(2)
Sequel
(2)
Powie┼Ť─ç psychologiczna
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Thriller
(1)
Domain
Informatyka i technologie informacyjne
(6)
Media i komunikacja społeczna
(6)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Historia
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Zarz─ůdzanie i marketing
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
J─Özykoznawstwo
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Praca, kariera, pieni─ůdze
(1)
Psychologia
(1)
29 results Filter
Authority data
Portal spo┼éeczno┼Ťciowy (has┼éo przedmiotowe)
zob. te┼╝ Media spo┼éeczno┼Ťciowe (has┼éo przedmiotowe) ; Marketing spo┼éeczno┼Ťciowy (has┼éo przedmiotowe) ; Spo┼éeczno┼Ťci internetowe (has┼éo przedmiotowe) ; BaseConnect (has┼éo przedmiotowe) ; Ello (has┼éo przedmiotowe) ; Facebook (has┼éo przedmiotowe) ; Fotka (portal) (has┼éo przedmiotowe) ; FutureNet (has┼éo przedmiotowe) ; Google+ (has┼éo przedmiotowe) ; Grono.net (has┼éo przedmiotowe) ; Instagram (has┼éo przedmiotowe) ; LinkedIn (has┼éo przedmiotowe) ; MySpace (has┼éo przedmiotowe) ; Nasza Klasa (portal spo┼éeczno┼Ťciowy) (has┼éo przedmiotowe) ; Odnoklassniki (portal spo┼éeczno┼Ťciowy) (has┼éo przedmiotowe) ; Portal randkowy (has┼éo przedmiotowe) ; Pinterest (has┼éo przedmiotowe) ; Siepomaga.pl (has┼éo przedmiotowe) ; Twitter (has┼éo przedmiotowe) ; VK (portal spo┼éeczno┼Ťciowy) (has┼éo przedmiotowe) ; Wirtualny Sztetl (has┼éo przedmiotowe) ; YouTube (has┼éo przedmiotowe)
zob. też Wpisy internetowe (hasło przedmiotowe)
Nieu┼╝ywane formy has┼éa: Serwis spo┼éeczno┼Ťciowy
Book
In basket
Bibliogr. s. 141-150.
Publikacja przedstawia ┼Ťwiat medi├│w spo┼éeczno┼Ťciowych w uj─Öciu mi─Ödzynarodowym. Autorka zaprezentowa┼éa w niej specyfik─Ö i fenomen medi├│w spo┼éeczno┼Ťciowych ÔÇô wraz z ich wadami i zaletami ÔÇô oraz ich r├│┼╝nice na poszczeg├│lnych rynkach. Studia literaturowe zosta┼éy wzbogacone oryginalnymi badaniami, kt├│re autorka przeprowadzi┼éa w dziewi─Öciu krajach (Chinach, Hiszpanii, Indiach, Malcie, Niemczech, Polsce, Rosji, Stanach Zjednoczonych oraz Turcji). Okazuje si─Ö, ┼╝e charakter rynku wp┼éywa na rodzaj i spos├│b korzystania z medi├│w spo┼éeczno┼Ťciowych przez indywidualnych u┼╝ytkownik├│w.
Ksi─ů┼╝ka jest cennym ┼║r├│d┼éem wiedzy na temat specyfiki medi├│w spo┼éeczno┼Ťciowych wykorzystywanych na istniej─ůcych rynkach. Mo┼╝e by─ç przydatna dla wszystkich, kt├│rzy chc─ů pozyska─ç informacje na temat charakteru medi├│w spo┼éeczno┼Ťciowych oraz wykorzysta─ç t─Ö wiedz─Ö w swojej dzia┼éalno┼Ťci na rynkach zagranicznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 339257 (1 egz.)
Book
In basket
Na ok┼é.: Halo, chc─Ö tu wej┼Ť─ç! - czyli jak zarejestrowa─ç si─Ö na Facebooku i stworzy─ç w┼éasny profil. Gdzie s─ů wszyscy? - czyli jak odnale┼║─ç znajomych oraz do┼é─ůczy─ç do grup zainteresowa┼ä. Co mog─Ö tu zrobi─ç? - czyli jak korzysta─ç z Facebooka w celach rozrywkowych, biznesowych i innych.
Indeks.
Facebook nie od dzi┼Ť uznawany jest za najpowa┼╝niejsze medium ┼é─ůcz─ůce ludzi na ca┼éym ┼Ťwiecie. Je┼Ťli Ci─Ö tam nie ma, dla wielu nie istniejesz. Omija Ci─Ö przez to mn├│stwo informacji, dyskusji, imprez. Przez Facebooka ludzie umawiaj─ů si─Ö na spotkania po latach, odkrywaj─ů wsp├│lne pasje, zapraszaj─ů si─Ö na ciekawe wydarzenia i sprzedaj─ů samochody. Mo┼╝na tu robi─ç niemal wszystko co w realnym ┼Ťwiecie, ale ┼éatwiej, szybciej i bez dodatkowych k┼éopot├│w. Brzmi nie┼║le? No to do dzie┼éa!
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 339789 (1 egz.)
Book
In basket
Co słychać na fejsie / Alicja Żarowska-Mazur. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2014. - 244 s. : il. kolor. ; 21 cm.
(Cyfrowy ┼Ťwiat 60+ / Alicja ┼╗arowska-Mazur ; t. 2)
Postanowi┼ée┼Ť kupi─ç komputer? To ┼Ťwietna decyzja! Tylko co dalej? A mo┼╝e ju┼╝ go masz? Ale ma┼éo go ogarniasz? Dzi─Öki tej ksi─ů┼╝ce nauczysz si─Ö podstaw poruszania si─Ö w internecie. Dowiesz si─Ö, jak komunikowa─ç si─Ö ze znajomymi i bezpiecznie nawi─ůzywa─ç nowe relacje w sieci, obejrze─ç powt├│rki ulubionych seriali o dowolnie wybranej porze, korzysta─ç z serwis├│w spo┼éeczno┼Ťciowych, takich jak Facebook, Nasza Klasa, Twitter, gdzie najlepiej pochwali─ç si─Ö zdj─Öciami, a gdzie bezpiecznie zdeponowa─ç wa┼╝ny dokument. Poradzisz sobie w Internecie, unikaj─ůc zagro┼╝e┼ä czyhaj─ůcych na nieostro┼╝nych u┼╝ytkownik├│w. Zaimponujesz dzieciom i wnukom.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 327552 (1 egz.)
Book
In basket
(Tabu -Trend - Transgresja ; t. 2)
Indeks.
Na drugi tom serii Tabu-Trend-Transgresja, b─Öd─ůcy kontynuacj─ů interdyscyplinarnych bada┼ä nad problematyk─ů skandalu - w uj─Öciu synchronicznym i diachronicznym - sk┼éada si─Ö kilkadziesi─ůt studi├│w po┼Ťwi─Öconych literaturze, filmowi, teatrowi, fotografii, muzyce czy sztukom plastycznym, kt├│rych du┼╝a rozpi─Öto┼Ť─ç tematyczna stanowi okazj─Ö do zapoznania si─Ö z aktualnymi modami kulturowymi, konwencjami interpretacyjnymi i orientacjami metodologicznymi oraz z przybli┼╝onym zasi─Ögiem ich recepcji w polskiej i zagranicznej my┼Ťli humanistycznej. Autorzy rozpatruj─ů zjawisko skandalu w rozmaitych kontekstach: j─Özyka reklamy i serwis├│w plotkarskich, pornografii, kiczu, religii, Holocaustu i wielu innych. W┼Ťr├│d tekst├│w kultury - o proweniencji europejskiej, p├│┼énocno- i po┼éudniowoameryka┼äskiej oraz azjatyckiej - uwag─Ö zwraca ch─Ötnie przez Autor├│w analizowana tw├│rczo┼Ť─ç obiegu popularnego, w szczeg├│lno┼Ťci komiks. Cenny materia┼é stanowi─ů studia po┼Ťwi─Öcone dorobkowi artystycznemu ma┼éo znanych w Polsce tw├│rc├│w, takich jak Ang├ęlika Liddell, Walter Moers czy Joao Ubaldo Ribeiro. W ksi─ů┼╝ce nie zabrak┼éo przy tym g┼éo┼Ťnych nazwisk Charlesa Bukowskiego, Manueli Gretkowskiej, Andrzeja ┼╗u┼éawskiego, Larsa von Triera czy... postaci serialowego zab├│jcy - Dextera Morgana.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 322938 (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress)
Na ok┼é.: Jak to si─Ö robi w nowych mediach? Opracuj strategi─Ö obecno┼Ťci w mediach spo┼éeczno┼Ťciowych, zdobywaj oraz utrzymuj zaufanie i uwag─Ö odbiorc├│w.
Tyt. oryg.: Social media marketing : strategies for engaging in Facebook, Twitter & other social media, 2010.
Indeks.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
All copies are currently on loan: sygn. 316398 (1 egz.)
Book
In basket
(Media Cyfrowe)
Tyt. oryg.: "YouTube : online video and participatory culture", 2009.
Bibliogr. s. 191-206.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 315516, 315439 (2 egz.)
Book
In basket
Klub Niewiernych to miejsce w sieci, gdzie spotykaj─ů si─Ö ludzie spragnieni niezobowi─ůzuj─ůcego seksu. Ale seks bez zobowi─ůza┼ä mo┼╝e mie─ç... ┼Ťmiertelne konsekwencje. Przekona si─Ö o tym kilka ┼╝─ůdnych mocnych wra┼╝e┼ä kobiet, kt├│re postanowi─ů zaryzykowa─ç i spotka─ç si─Ö z pewnym przystojniakiem spotkanym na czacie. Piotr, wzi─Öty lekarz, nieustannie zdradza swoj─ů pi─Ökn─ů i inteligentn─ů, ale coraz bardziej sfrustrowan─ů ┼╝on─Ö. Tymczasem w ┼╝yciu Justyny pojawia si─Ö kto┼Ť, kto wydaje si─Ö j─ů rozumie─ç. Czy m┼éoda kobieta podda si─Ö tej fascynacji? Jak─ů cen─Ö zap┼éac─ů ma┼é┼╝onkowie za dokonane przez siebie wybory? Druga powie┼Ť─ç pisarskiego duetu Lingas-┼üoniewska ÔÇô Koziarski to pe┼éen fascynuj─ůcych postaci, zwrot├│w akcji i erotyki thriller psychologiczny.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 351421 (1 egz.)
Book
In basket
Social media marketing / Magdalena Grębosz, Dagna Siuda, Grzegorz Szymański. - Łódź : Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej, 2016. - 123 strony : ilustracje, fotografia, wykresy ; 24 cm.
(Monografie Politechniki Łódzkiej)
Na grzbiecie numer kolejny wydawnictw Politechniki Łódzkiej: 2190.
Bibliografia, netografia na stronach 106-118.
Streszczenie angielskie.
Social media marketing to pr─Ö┼╝nie rozwijaj─ůca si─Ö forma marketingu internetowego. Social media marketing mo┼╝na zaliczy─ç do obowi─ůzuj─ůcego obecnie trendu Web 2.0. opieraj─ůcego si─Ö na specyficznej, dwukierunkowej formie przekazu dokonywanego za pomoc─ů medi├│w spo┼éeczno┼Ťciowych. W konsekwencji konsumenci - u┼╝ytkownicy social media - s─ů nie tylko odbiorcami, ale r├│wnie┼╝ pe┼énoprawnymi tw├│rcami publikowanych tre┼Ťci i aktywnymi uczestnikami dzia┼éa┼ä w ramach komunikacji marketingowej przedsi─Öbiorstw. Opr├│cz rozwoju Internetu, w┼Ťr├│d przes┼éanek rozkwitu marketingu medi├│w spo┼éeczno┼Ťciowych mo┼╝na wymieni─ç rozw├│j spo┼éecze┼ästwa informacyjnego, opartego na nauce, racjonalno┼Ťci i refleksyjno┼Ťci oraz kultury zdominowanej przez produkty medialne i informacyjne, z typowymi dla nich znakami, symbolami i znaczeniami. G┼é├│wnym celem niniejszej monografii jest przedstawienie koncepcji social media marketing, ze szczeg├│lnym uwzgl─Ödnieniem znaczenia medi├│w spo┼éeczno┼Ťciowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Dział Informacji
Copies are only available in the library: sygn. B Bm-143 (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Power)
Tyt. oryg.: "The Power formula for LinkedIn success", 2013.
Media spo┼éeczno┼Ťciowe to dzi┼Ť integralna cz─Ö┼Ť─ç naszego ┼╝ycia. Tweetujemy o premierach kinowych, dzielimy si─Ö fotkami z wakacji, udost─Öpniamy swoje treningi i dodajemy filmiki z koncert├│w. Mo┼╝liwo┼Ťci s─ů nieograniczone, dlaczego wi─Öc nie wykorzysta─ç tego potencja┼éu dla zwi─Ökszenia w┼éasnego zysku? Internet to nie tylko zabawa! Odkryj mi─Ödzynarodowy serwis spo┼éeczno┼Ťciowy idealnie dostosowany do twoich biznesowych potrzeb i nadaj rozp─Öd swojej karierze zawodowej. Poznaj te mo┼╝liwo┼Ťci LinkedIn, kt├│re pozwol─ů ci zdoby─ç przewag─Ö konkurencyjn─ů. Dzi─Öki temu praktycznemu podr─Öcznikowi nauczysz si─Ö w pe┼éni wykorzystywa─ç nowoczesne narz─Ödzia LinkedIn i wprowadzisz na nowy poziom swoje dzia┼éania zwi─ůzane z poszukiwaniem pracy, prowadzeniem marketingu, rozwojem firmy czy sprzeda┼╝─ů. Wystarczy odrobina zaanga┼╝owania, a twoja sie─ç kontakt├│w rozszerzy si─Ö jeszcze bardziej, co przyniesie ci realne zyski.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 333789 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Austriacka
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
Movie
DVD
In basket
Opis z etykiety płyty i opakowania.
Dodatek drukowany stanowi opakowanie i zawiera komentarz.
Dźwięk Tomasz Dukszta, Mariusz Mario Wysocki ; kostiumy Kalina Lach ; charakteryzacja Olga Nejbauer ; montaż Jarosław Barzan ; scenografia Mela Melak ; muzyka Łukasz Targosz ; zdjęcia Mikołaj Łebkowski.
Maciej Stuhr, Agnieszka Wi─Öd┼éocha, Piotr G┼éowacki, Weronika Ksi─ů┼╝kiewicz, Tomasz Karolak, Danuta Stenka, Joanna Jarmo┼éowicz, Kamil Kula, Bartosz Porczyk, Izabella Miko, Witold Paszt, Karol Strasburger, Julia Kuczy┼äska.
D┼║wi─Ök: Dolby Digital 5.1, 2.0; obraz: 16:9.
┼Ücie┼╝ka d┼║wi─Ökowa w j─Özyku polskim, napisy angielskie, polskie dla os├│b nies┼éysz─ůcych, audiodeskrypcja.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Obcoj─Özyczna
There are copies available to loan: sygn. O F 4908 (1 egz.)
Book
In basket
(Nowe Media i Ko┼Ťci├│┼é ; 3)
Bibliografia na stronach 365-408.
Streszczenie w j─Öz. angielskim. Spis tre┼Ťci tak┼╝e w j─Özyku angielskim.
Serwisy spo┼éeczno┼Ťciowe, blogi, platformy multimedialne, mechanizmy Wiki, monitoring medi├│w w Web 2.0, pozycjonowanie i optymalizacja w internecie, a tak┼╝e nowoczesna strona www to podstawowe narz─Ödzia pracy profesjonalnego rzecznika prasowego instytucji ko┼Ťcielnej. W epoce social media trudno prowadzi─ç skuteczne dzia┼éania media relations bez aktywnej obecno┼Ťci w Sieci. Aby w pe┼éni wykorzysta─ç szanse i mo┼╝liwo┼Ťci, kt├│re s─ů dost─Öpne w internecie, w instytucjach ko┼Ťcielnych wa┼╝n─ů rol─Ö odgrywa praca zespo┼éowa w biurze prasowym.
Prezentowane w monografii unikalne badania rzecznik├│w instytucji ko┼Ťcielnych w Polsce oraz rzecznik├│w europejskich konferencji episkopat├│w wskazuj─ů, jak wa┼╝n─ů rol─Ö w realizacji nakazu "Id┼║cie i nauczajcie wszystkie narody" odgrywaj─ů funkcje komunikacyjne rzecznika w instytucjach eklezjalnych. Dzi─Öki jego wsp├│┼épracy z mediami mo┼╝na bowiem dotrze─ç z Ewangeli─ů do milion├│w internaut├│w w Polsce i cho─ç cz─Ö┼Ťci z niemal 2,5 miliard├│w internaut├│w na ┼Ťwiecie, wiele godzin dziennie aktywnie sp─Ödzaj─ůcych czas w mediach spo┼éeczno┼Ťciowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 352006 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 323025 (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia, filmografia na stronach 119-124. Indeks.
"Facebook jest niew─ůtpliwie jednym z najbardziej intryguj─ůcych portali spo┼éeczno┼Ťciowych, dost─Öpnym dla niespotykanego dot─ůd w dziejach ogromnego grona u┼╝ytkownik├│w. Autor wnikliwie przeanalizowa┼é wi─Ökszo┼Ť─ç aspekt├│w dotychczasowej obecno┼Ťci portalu w sieci, z du┼╝─ů znajomo┼Ťci─ů rzeczy i spraw, opisuj─ůc nie tylko genez─Ö jego powstania, ale tak┼╝e kontekst historyczny otoczenia sieciowego w innych cz─Ö┼Ťciach ┼Ťwiata. Ksi─ů┼╝ka jest logicznie skonstruowana i dostatecznie mocno obudowana ┼║r├│d┼éami obcymi i krajowymi. To wszystko sprawia, ┼╝e mo┼╝na j─ů uzna─ç za dobr─ů, rzeteln─ů i solidn─ů prac─Ö medioznawczo-politologiczn─ů. W publikacji znajdziemy wiele cennych, porz─ůdkuj─ůcych informacji, precyzyjnie ukazuj─ůcych i dobrze dokumentuj─ůcych szczeg├│ln─ů pozycj─Ö Facebooka w internecie w┼Ťr├│d jego u┼╝ytkownik├│w." (fragment recenzji prof. dr hab. Jolanty Chwastyk-Kowalczyk)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 353908 (1 egz.)
Book
In basket
Zrozumie─ç social media / Artur Roguski. - Gliwice : Onepress - Helion, copyright 2020. - 291, [4] strony ; 21 cm.
Ka┼╝dy z nas w pewien spos├│b z nich korzysta. Piszemy posty i komentarze na Facebooku, wrzucamy zdj─Öcia na Instagrama, tweetujemy, dzielimy si─Ö filmikami na TikToku. Nie masz konta w ┼╝adnym z portali spo┼éeczno┼Ťciowych i uwa┼╝asz, ┼╝e jeste┼Ť ca┼ékowicie wolny od ich wp┼éywu? Mylisz si─Ö. Skoro bowiem z Facebooka, Twittera, albo YouTube'a korzystaj─ů ludzie wok├│┼é Ciebie, Twoja rodzina, znajomi, politycy i dziennikarze, kt├│rzy komentuj─ů w telewizji otaczaj─ůc─ů Ci─Ö rzeczywisto┼Ť─ç, to i tak masz na co dzie┼ä do czynienia z mediami spo┼éeczno┼Ťciowymi. A poniewa┼╝ s─ů to pot─Ö┼╝ne narz─Ödzia kreowania trend├│w, wywierania presji politycznej, spo┼éecznej i sprzeda┼╝owej, dobrze, by ka┼╝dy z nas wiedzia┼é, jak dzia┼éaj─ů i jak si─Ö pod ich wp┼éywem zmieniamy. Si─Ögnij po ksi─ů┼╝k─Ö Artura Roguskiego i dowiedz si─Ö mi─Ödzy innymi: Dlaczego w og├│le korzystamy z medi├│w spo┼éeczno┼Ťciowych Co powoduje, ┼╝e si─Ö od nich uzale┼╝niamy, i czy mo┼╝emy si─Ö przed tym broni─ç Jak firmy i politycy wykorzystuj─ů to, czym dzielimy si─Ö w sieci dla swoich cel├│w W jaki spos├│b m─ůdrze u┼╝ywa─ç mocy medi├│w spo┼éeczno┼Ťciowych.[z ok┼éadki]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
All copies are currently on loan: sygn. 363194 (1 egz.)
Movie
DVD
In basket
Opis z etykiety płyty i opakowania.
Dodatek drukowany stanowi opakowanie i zawiera komentarz.
Dźwięk Tomasz Dukszta, Mariusz Mario Wysocki ; kostiumy Kalina Lach ; charakteryzacja Olga Nejbauer ; muzyka Łukasz Targosz ; zdjęcia Mikołaj Łebkowski.
Maciej Stuhr, Agnieszka Wi─Öd┼éocha, Piotr G┼éowacki, Weronika Ksi─ů┼╝kiewicz, Tomasz Karolak, Danuta Stenka, Joanna Jarmo┼éowicz, Maria Pakulnis.
D┼║wi─Ök: Dolby Digital 5.1, 2.0; obraz: 16:9.
┼Ücie┼╝ka d┼║wi─Ökowa w j─Özyku polskim, napisy angielskie, polskie dla os├│b nies┼éysz─ůcych, audiodeskrypcja.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Obcoj─Özyczna
There are copies available to loan: sygn. O F 4866 (1 egz.)
Book
In basket
Tytuł oryginału: "The Facebook effect : the inside story of the company that is connecting the world", 2010.
Bibliografia na stronach 343-344. Indeks.
Ta ksi─ů┼╝ka przedstawia histori─Ö Facebooka, kt├│rej nie znajdziesz nigdzie indziej. A wszystko zacz─Ö┼éo si─Ö w akademiku Uniwersytetu Harvarda, gdzie niespokojny, zuchwa┼éy 19-latek stworzy┼é najwi─Ökszy dzi┼Ť serwis spo┼éeczno┼Ťciowy na ┼Ťwiecie.
W ci─ůgu zaledwie kilku lat Facebook przekszta┼éci┼é si─Ö ze studenckiej aplikacji w ogromny serwis internetowy maj─ůcy ponad p├│┼é miliarda u┼╝ytkownik├│w. Jest jednym z najbardziej udanych przedsi─Öwzi─Ö─ç w historii biznesu. Facebook sta┼é si─Ö cz─Ö┼Ťci─ů ┼╝ycia wielu ludzi na ca┼éym ┼Ťwiecie. Swoje profile maj─ů urz─Ödy, firmy, a nawet najwy┼╝si dostojnicy. Zastan├│w si─Ö, dlaczego tylu twoich znajomych zaczyna dzie┼ä od zalogowania si─Ö na Facebooku? To w┼éa┼Ťnie ten serwis zrewolucjonizowa┼é ┼Ťwiat. Przyczyni┼é si─Ö nie tylko do innego spojrzenia na marketing czy rynek reklamy, lecz tak┼╝e do zmian politycznych w niekt├│rych krajach i wp┼éyn─ů┼é na nasze poczucie to┼╝samo┼Ťci. To w┼éa┼Ťnie jest efekt Facebooka. Dowiedz si─Ö, jak powsta┼é Facebook, dlaczego zdoby┼é tak wielk─ů popularno┼Ť─ç i jaka b─Ödzie jego przysz┼éo┼Ť─ç. Poznaj geniusz Marka Zuckerberga!
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 313071 (1 egz.)
Book
In basket
Sfejsowani / Suzana E. Flores ; [przekład Katarzyna Mojkowska]. - Wydanie I. - Warszawa : Muza, 2017. - 298, [6] stron : ilustracja ; 23 cm.
Na ok┼éadce podtytu┼é: jak media spo┼éeczno┼Ťciowe wp┼éywaj─ů na nasze ┼╝ycie, emocje i relacje z innymi.
Ksi─ů┼╝ka, kt├│ra pe┼éni decyduj─ůc─ů rol─Ö w zrozumieniu wp┼éywu Facebooka na zmieniaj─ůc─ů si─Ö kultur─Ö, nasze rozumienie siebie oraz, co najwa┼╝niejsze, na los m┼éodych ludzi. Za po┼Ťrednictwem przejmuj─ůcych historii prawdziwych os├│b, ujawni┼éa g┼é─Öbi─Ö tego mi─Ödzynarodowego zjawiska, pozwalaj─ůc nam zajrze─ç pod jego powierzchni─Ö i zrozumie─ç istot─Ö skutk├│w oddzia┼éywania tego narz─Ödzia spo┼éeczno┼Ťciowego. Nie mo┼╝emy cofn─ů─ç czasu. Facebook ju┼╝ z nami jest. Ale za po┼Ťrednictwem spostrze┼╝e┼ä dr Flores, podanych z humorem, z kt├│rego autorka s┼éynie, mo┼╝emy zrozumie─ç konsekwencje bycia uzale┼╝nionym i poch┼éoni─Ötym przez internetowe narz─Ödzie, jakie skrzywdzi┼éo wiele os├│b. Doktor Flores potrafi inteligentnie wypowiedzie─ç si─Ö na temat, w kt├│ry jeste┼Ťmy zaanga┼╝owani i nadmiernie od niego zale┼╝ni.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
All copies are currently on loan: sygn. 361438 (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografie, netografie przy pracach.
Tom jest kontynuacj─ů rozwa┼╝a┼ä podj─Ötych w poprzednich ksi─ů┼╝kach z cyklu po┼Ťwi─Öconego oryginalno┼Ťci s┼éownej. Autorzy zebranych prac wychodz─ů z za┼éo┼╝enia, ┼╝e internet to swoiste hipermedium - kompilacja tradycyjnych i zupe┼énie nowych sposob├│w komunikowania. W publikacji przyjrzano si─Ö cechom j─Özykowym komunikat├│w internetowych w aspekcie genologicznym (blogi, wideoblogi, memy, fora internetowe), komunikacyjnym w┼éa┼Ťciwo┼Ťciom portali spo┼éeczno┼Ťciowych (Facebook), a tak┼╝e marketingowi w internecie (marki na stronach internetowych i w komunikatach reklamowych).
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 356772 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Baza regionalna "Bibliografia Wojew├│dztwa Opolskiego" zawiera opisy bibliograficzne zawarto┼Ťci ksi─ů┼╝ek i artyku┼é├│w z czasopism dotycz─ůcych w swej tre┼Ťci Opolszczyzny (jej historii, przyrody, gospodarki, polityki, nauki, o┼Ťwiaty, kultury itd.). Jest tworzona w Wojew├│dzkiej Bibliotece Publicznej w Opolu. Prowadzona jest na bie┼╝─ůco od 1988 roku.

Baza jest cz─Ö┼Ťci─ů og├│lnopolskiego systemu bibliografii regionalnych, kt├│re pe┼éni─ů funkcj─Ö uzupe┼éniaj─ůc─ů w odniesieniu do narodowych wykaz├│w publikacji. Rejestruje materia┼éy publikowane w prasie og├│lnopolskiej, regionalnej i lokalnej, ksi─ů┼╝ki i ich fragmenty, mapy itp. Czynnikiem decyduj─ůcym o doborze jest warto┼Ť─ç materia┼éu informacyjnego.

Roczniki "Bibliografii Wojew├│dztwa Opolskiego" za lata 1980-1990 zosta┼éy wydane drukiem i s─ů udost─Öpnione w Opolskiej Bibliotece Cyfrowej.


Czytelnicy mog─ů pos┼éugiwa─ç si─Ö nast─Öpuj─ůcymi kryteriami wyszukiwawczymi: tytu┼é atyku┼éu, autor, temat, tytu┼é czasopisma.

Wyniki wyszukiwania mo┼╝na zaw─Özi─ç u┼╝ywaj─ůc faset, znajduj─ůcych sie z boku listy.

Wyszukane opisy bibliograficzne mo┼╝na pobra─ç i zapisa─ç w postaci zestawienia alfabetycznego.