Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(8)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Status
available
(6)
only on-site
(4)
Branch
Wypożyczalnia Główna
(6)
Czytelnia BG
(3)
Dział Informacji
(1)
Author
Adamczyk Joanna (prawo)
(1)
Barańska-Sereda Marzena
(1)
Barański Michał (prawo)
(1)
Bielska-Brodziak Agnieszka
(1)
Brzozowska-Pasieka Monika
(1)
Grzybczyk Katarzyna
(1)
Kobyliński Konrad
(1)
Kuleszyński Zdobysław
(1)
Mruk Henryk
(1)
Namysłowska Monika
(1)
Nowi┼äska Ewa (1948- )
(1)
Romański Roberto R
(1)
Sagan Robert
(1)
Skubisz Ryszard (1950- )
(1)
Suławko-Karetko Agnieszka
(1)
Traple El┼╝bieta (1947- )
(1)
Wilk Leszek (radca prawny)
(1)
Ślęzak Piotr
(1)
Year
2020 - 2021
(1)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(1)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(8)
Language
Polish
(8)
Subject
Reklama
(5)
Prawo autorskie
(2)
Cenzura
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Media publiczne
(1)
Media spo┼éeczno┼Ťciowe
(1)
Nieuczciwa konkurencja
(1)
Nieuczciwa reklama
(1)
Obowi─ůzek rejestracji dziennik├│w i czasopism
(1)
Orzecznictwo cywilne
(1)
Patenty
(1)
Prawo prasowe
(1)
Promocja zdrowia
(1)
Przedsi─Öbiorstwa ma┼ée i ┼Ťrednie
(1)
Reklama - prawo - Polska - stan na 2002 r.
(1)
Reklama - prawo wsp├│lnotowe europejskie - stan na 2002 r.
(1)
Reklama zewn─Ötrzna
(1)
Reprografia
(1)
Wolno┼Ť─ç medi├│w
(1)
Wolno┼Ť─ç s┼éowa
(1)
Zachowania prozdrowotne
(1)
Znaki towarowe
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Subject: time
2001-
(3)
Subject: place
Polska
(2)
Genre/Form
Komentarz prawny
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Domain
Media i komunikacja społeczna
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwo┼Ťci
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
11 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 973-994, wykaz akt├│w prawnych s. 995-1007.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia BG
Copies are only available in the library: sygn. C 349-113 (1 egz.)
Authority data
Reklama - prawo - Polska (hasło przedmiotowe)
No cover
Book
In basket
Reklama : aspekty prawne / red. nauk. Monika Namysłowska ; aut. Joanna Adamczyk [et al.]. - Stan prawny na 1 stycznia 2012 r. - Warszawa : Lex a Wolters Kluwer business, 2012. - 852, [1] s. ; 21 cm.
(Monografie Lex, ISSN 1897-4392)
Dla prawnik├│w zajmuj─ůcych si─Ö prawem reklamy, ochron─ů konsument├│w i konkurent├│w, s─Ödzi├│w, przedsi─Öbiorc├│w, reklamodawc├│w i tw├│rc├│w reklamy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 318169 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 264667 (1 egz.)
Authority data
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Czytelnia BG
Copies are only available in the library: sygn. C 349-45 (1 egz.)
Dział Informacji
Copies are only available in the library: sygn. B 34-124 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 307304, 307303 (2 egz.)
Czytelnia BG
Copies are only available in the library: sygn. C 349-123 (1 egz.)
Authority data
Book
In basket
Reklama a postawy prozdrowotne : ujęcie ekonomiczno-prawne / Marzena Barańska, Henryk Mruk. - Wydanie I. - Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, copyright 2019. - 262, [2] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz akt├│w prawnych, orzecznictwa na stronach 249-262.
Współfinansowanie: Uniwersytet Jagielloński.
Jako┼Ť─ç ┼╝ycia oraz zdrowie ludzi zale┼╝─ů od wielu r├│┼╝nych czynnik├│w. Maj─ůc wiedz─Ö o ich znaczeniu, mo┼╝na ┼éatwiej podejmowa─ç w┼éa┼Ťciwe decyzje, aby ┼╝y─ç d┼éugo i w dobrym zdrowiu. Przede wszystkim nale┼╝y bra─ç pod uwag─Ö indywidualn─ů odpowiedzialno┼Ť─ç za stan w┼éasnego zdrowia. Trzeba jednak wiedzie─ç, ┼╝e m├│zgi ludzi s─ů nastawione na poznawanie otoczenia, a nie analizowanie siebie. Konieczne jest zatem wk┼éadanie wysi┼éku w dzia┼éania na rzecz ┼Ťwiadomego zarz─ůdzania swoimi dzia┼éaniami. Mo┼╝na tutaj wskaza─ç na racjonalno┼Ť─ç w od┼╝ywianiu si─Ö, utrzymywanie organizmu w ruchu, budowanie relacji z innymi lud┼║mi, a tak┼╝e stawianie sobie cel├│w i kierowanie si─Ö w┼éasnym systemem warto┼Ťci. Zachowania i praktyki prozdrowotne ludzi s─ů r├│wnie┼╝ kszta┼étowane przez r├│┼╝norodne narz─Ödzia komunikacji, w tym promocji i reklamy. W trosce o wsp├│lne dobro istotne jest tworzenie uregulowa┼ä prawnych, kt├│re pozwol─ů na podejmowanie dzia┼éa┼ä zgodnych z interesem wszystkich podmiot├│w z obszaru rynku zdrowia. Dotyczy to poprawno┼Ťci reklamy artyku┼é├│w ┼╝ywno┼Ťciowych i farmaceutycznych, opakowa┼ä produkt├│w, sposob├│w ich ekspozycji na p├│┼ékach sklepowych oraz przestrzegania etyki w sferze konkurencji rynkowej. Autorzy, reprezentuj─ůc nauki prawne i ekonomiczne, po┼é─ůczyli sw─ů wiedz─Ö i do┼Ťwiadczenia, aby podzieli─ç si─Ö krytycznymi refleksjami na temat uwarunkowa┼ä w procesie podnoszenia jako┼Ťci ┼╝ycia i zdrowia spo┼éecze┼ästwa.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 355167 (1 egz.)
Book
In basket
(Zagadnienia Prawne)
W publikacji szczeg├│┼éowo zaprezentowano kwestie prawne dotycz─ůce szeroko rozumianych medi├│w: prasy drukowanej, radia, telewizji oraz Internetu, odwo┼éuj─ůc si─Ö do regulacji krajowych i europejskich. Om├│wiono m.in.: zasad─Ö wolno┼Ťci s┼éowa; instytucj─Ö sprostowania prasowego; regulacje dotycz─ůce funkcjonowania nadawc├│w radiowych i telewizyjnych, w tym dostawc├│w audiowizualnych us┼éug medialnych na ┼╝─ůdanie; reklam─Ö w mediach; ochron─Ö d├│br osobistych w dzia┼éalno┼Ťci medi├│w; zagadnienia ochrony dzieci przed szkodliwymi dla nich tre┼Ťciami dost─Öpnymi w mediach.
Analizie zosta┼éy poddane tak┼╝e regulacje zwi─ůzane z zatrudnianiem dziennikarzy, procedura rejestracji dziennik├│w i czasopism. Przedstawiono ponadto zasady budowy programu radiowego i telewizyjnego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 363874 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Baza regionalna "Bibliografia Wojew├│dztwa Opolskiego" zawiera opisy bibliograficzne zawarto┼Ťci ksi─ů┼╝ek i artyku┼é├│w z czasopism dotycz─ůcych w swej tre┼Ťci Opolszczyzny (jej historii, przyrody, gospodarki, polityki, nauki, o┼Ťwiaty, kultury itd.). Jest tworzona w Wojew├│dzkiej Bibliotece Publicznej w Opolu. Prowadzona jest na bie┼╝─ůco od 1988 roku.

Baza jest cz─Ö┼Ťci─ů og├│lnopolskiego systemu bibliografii regionalnych, kt├│re pe┼éni─ů funkcj─Ö uzupe┼éniaj─ůc─ů w odniesieniu do narodowych wykaz├│w publikacji. Rejestruje materia┼éy publikowane w prasie og├│lnopolskiej, regionalnej i lokalnej, ksi─ů┼╝ki i ich fragmenty, mapy itp. Czynnikiem decyduj─ůcym o doborze jest warto┼Ť─ç materia┼éu informacyjnego.

Roczniki "Bibliografii Wojew├│dztwa Opolskiego" za lata 1980-1990 zosta┼éy wydane drukiem i s─ů udost─Öpnione w Opolskiej Bibliotece Cyfrowej.


Czytelnicy mog─ů pos┼éugiwa─ç si─Ö nast─Öpuj─ůcymi kryteriami wyszukiwawczymi: tytu┼é atyku┼éu, autor, temat, tytu┼é czasopisma.

Wyniki wyszukiwania mo┼╝na zaw─Özi─ç u┼╝ywaj─ůc faset, znajduj─ůcych sie z boku listy.

Wyszukane opisy bibliograficzne mo┼╝na pobra─ç i zapisa─ç w postaci zestawienia alfabetycznego.