Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(7)
Publikacje naukowe
(3)
E-booki
(2)
IBUK Libra
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Status
available
(6)
unknown
(1)
Branch
Wypożyczalnia Główna
(7)
Author
Bieńkowska Jolanta
(1)
Budzyński Wojciech
(1)
Gregory Anne
(1)
Jankowska Marlena
(1)
Machnicka Zyta
(1)
Okupniak Liliana
(1)
Pawełczyk Mirosław (radca prawny)
(1)
Szlis Izabela
(1)
Szocki J├│zef (1931- )
(1)
Waszkiewicz-Raviv Alicja
(1)
zbiorowa Praca
(1)
Year
2020 - 2021
(4)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(3)
Time Period of Creation
2001-
(5)
Country
Poland
(9)
Language
Polish
(9)
Audience Group
Mened┼╝erowie
(1)
Projektanci mody
(1)
Przedsi─Öbiorcy
(1)
Specjali┼Ťci ds. public relations
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Subject
Wizerunek przedsi─Öbiorstwa
(7)
Public relations
(4)
Marketing
(2)
Banki
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Estetyka
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Informacja wizualna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja wizualna
(1)
Moda
(1)
Perswazja
(1)
Prawo patentowe
(1)
Prawo w┼éasno┼Ťci intelektualnej
(1)
Prawo w┼éasno┼Ťci przemys┼éowej
(1)
Rynek pracy
(1)
Socjotechnika
(1)
Ubi├│r
(1)
Wzornictwo przemysłowe
(1)
Zarz─ůdzanie
(1)
Zarz─ůdzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Znak towarowy
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Subject: time
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
Opracowanie
(3)
Materiały pomocnicze
(1)
Podr─Öcznik
(1)
Poradnik
(1)
Poradniki
(1)
Raport z badań
(1)
Wzory dokument├│w
(1)
Domain
Zarz─ůdzanie i marketing
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwo┼Ťci
(1)
10 results Filter
Authority data
Wizerunek przedsiębiorstwa (hasło przedmiotowe)
zob. te┼╝ Audyt spo┼éeczny (has┼éo przedmiotowe) ; Certyfikat rzetelno┼Ťci przedsi─Öbiorstwa (has┼éo przedmiotowe) ; Marketing (has┼éo przedmiotowe) ; Przedsi─Öbiorstwo (has┼éo przedmiotowe) ; Public relations (has┼éo przedmiotowe) ; Reputacja przedsi─Öbiorstwa (has┼éo przedmiotowe) ; Wizerunek instytucji kultury (has┼éo przedmiotowe) ; Wizerunek medialny (has┼éo przedmiotowe) ; Wydatki reprezentacyjne i reklamowe (has┼éo przedmiotowe)
(termin nadrzędny) zob. też hasło węższe Budowanie wizerunku pracodawcy (hasło przedmiotowe)
Nieużywane formy hasła: Wizerunek firmy ; Wizerunek marki ; Corporate identity ; Corporate image
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 337963 (1 egz.)
Book
In basket
(Podr─Öczniki / Wy┼╝sza Szko┼éa Zarz─ůdzania i Bankowo┼Ťci w Poznaniu)
Bibliogr. przy rozdz.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 295113, 295112 (2 egz.)
Book
In basket
Firmy inwestuj─ů pot─Ö┼╝ne ┼Ťrodki w reklam─Ö i marketing, ale z jakiego┼Ť powodu zbyt ma┼éo uwagi po┼Ťwi─Öcaj─ů komunikacji z pracownikami i kandydatami do pracy. Albo robi─ů to nieudolnie, udaj─ůc na rynku kogo┼Ť, kim nie s─ů. W efekcie, zamiast budowa─ç wizerunek solidnego pracodawcy, tworz─ů jego protez─Ö. A przecie┼╝ autentyczny employer branding ma dzi┼Ť ogromny potencja┼é i wcale nie musi by─ç drogi. Jako┼Ť─ç komunikacji wypracowana przez pracodawc─Ö wp┼éywa nie tylko na skuteczno┼Ť─ç rekrutacji i poziom retencji, ale r├│wnie┼╝ na mark─Ö produkt├│w i us┼éug. Klienci bowiem chc─ů kupowa─ç od organizacji, w kt├│rych absolutnie wszystkich traktuje si─Ö nale┼╝ycie. I w kt├│rych candidate experience i employee experience to co┼Ť wi─Öcej ni┼╝ tylko m─ůdre terminy w HR-owych prezentacjach.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 360969 (1 egz.)
Book
In basket
SKUTECZNE TECHNIKI PR autor: Anne Gregory Jak stworzy─ç skuteczny plan PR? * Jak przeprowadzi─ç kampani─Ö reklamow─ů? * Jak wykreowa─ç po┼╝─ůdany wizerunek firmy? * Jak efektywnie wp┼éywa─ç na opini─Ö publiczn─ů? * Jak pracowa─ç z mediami i klientami?
Autorzy ksi─ů┼╝ki prezentuj─ů bogate przemy┼Ťlenia na temat skutecznych technik PR. Dzi─Öki nim dowiadujemy si─Ö, jak przeprowadzi─ç kampani─Ö reklamow─ů, jak kreowa─ç opini─Ö publiczn─ů i jak efektywnie wsp├│┼épracowa─ç z klientami firmy. Co wa┼╝niejsze, przedstawiaj─ů te┼╝ ma┼éo w Polsce znane narz─Ödzia wewn─Ötrznego PR oraz PR w zakresie finans├│w.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 277978 (1 egz.)
Book
In basket
Wizerunek : jak go zmierzy─ç i jak poprawi─ç / Izabela Szlis. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2020. - 319 stron : ilustracje, tabele, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 235-249.
Dla przedsi─Öbiorc├│w, mened┼╝er├│w, kadry zarz─ůdzaj─ůcej, specjalist├│w ds. public relations oraz dla student├│w kierunk├│w ekonomicznych i psychologii.
Ksi─ů┼╝ka zawiera nowatorskie i oryginalne podej┼Ťcie do zarz─ůdzania wizerunkiem firmy. Dotyczy istoty oraz sposobu kszta┼étowania, percepcji i pomiaru wizerunku. Uwzgl─Ödnia z┼éo┼╝ono┼Ť─ç relacji w sieci interakcji rynkowych i spo┼éecznych. Przedstawia prawa i zale┼╝no┼Ťci teoretyczno-empiryczne mi─Ödzy elementami systemu rynkowego, w ramach kt├│rego powstaje rozbie┼╝no┼Ť─ç mi─Ödzy aspiracjami (wizerunek po┼╝─ůdany) a rzeczywisto┼Ťci─ů (wizerunek rzeczywisty). Ustalenie zakresu rozbie┼╝no┼Ťci mi─Ödzy po┼╝─ůdanym a rzeczywistym wizerunkiem stanowi punkt wyj┼Ťcia do formu┼éowania strategii, cel├│w i dzia┼éa┼ä naprawczych, zmierzaj─ůcych do minimalizacji luki mi─Ödzy nimi.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 360114 (1 egz.)
Book
In basket
Wizualny PR : siła obrazów w komunikacji organizacji / Alicja Waszkiewicz-Raviv. - Wydanie 1. - Warszawa : Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego, 2021. - 227, [3] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 207-222.
Współfinansowanie: Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii (Uniwersytet Warszawski)
Streszczenie w j─Özyku angielskim.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
No availability information: sygn. 369361
Book
In basket
(Seria Prawa Designu, Mody i Reklamy ; 3)
Bibliografia, netografia na stronach 299-312.
Dla praktyk├│w sektora mody, student├│w kierunk├│w prawniczych i artystycznych.
Tom 3. Serii Prawa Designu, Mody i Reklamy przybli┼╝a arkana wiedzy z zakresu prawa w┼éasno┼Ťci intelektualnej w ┼Ťwiecie mody. Ksi─ů┼╝ka jest dedykowana praktykom sektora mody oraz studentom kierunk├│w prawniczych i artystycznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 359051 (1 egz.)
E-book
In basket
Kreatywno┼Ť─ç, le┼╝─ůca podstaw innowacyjno┼Ťci, sta┼éa si─Ö istotn─ů determinant─ů sukcesu wsp├│┼éczesnych organizacji. Druga Og├│lnopolska Konferencja Naukowa ÔÇ×CREATIVE VIBES Kreatywno┼Ťci─ů rozwijamy biznesÔÇŁ by┼éa okazj─ů do dzielenia si─Ö przyk┼éadami efektywnego wykorzystania kreatywno┼Ťci w doskonaleniu r├│┼╝norodnych przedsi─Öwzi─Ö─ç biznesowych. Monografia sk┼éada si─Ö z kilkunastu opracowa┼ä, kt├│re mog─ů zainspirowa─ç Czytelnik├│w do podejmowania oryginalnych i skutecznych dzia┼éa┼ä w praktyce.
Dost─Öp do tre┼Ťci elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbi├│r kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Oddajemy w Pa┼ästwa r─Öce kolejny numer czasopisma ÔÇ×Man-agement ForumÔÇŁ. Jak zawsze proponowana problematyka jest zr├│┼╝nicowana ÔÇô podejmuje zagadnienia dotycz─ůce zarz─ůdzania w uj─Öciu teoretycznym, a tak┼╝e przedstawia wyniki bada┼ä empirycznych. Innowacyjno┼Ť─ç przedsi─Öbiorstw w dzisiejszym ┼Ťwiecie ma kluczowe znaczenie dla rozwoju ich samych, ale tak┼╝e gospodarki. W pierwszym artykule zaprezentowano wyniki bada┼ä przeprowadzonych w przedsi─Öbiorstwach high-tech, kt├│re po┬Čkaza┼éy, ┼╝e im bardziej zr├│┼╝nicowany podmiotowo jest ich potencja┼é relacyjny oraz im bardziej korzystne s─ů poszczeg├│lne relacje, tym silniej firmy wsp├│┼épracuj─ů z podmiotami zewn─Ötrznymi w zakresie tworzenia nowych technologii oraz tym wi─Öksza jest ich zdolno┼Ť─ç do tworzenia, wdra┼╝ania i komercjalizacji innowacji. Tematem kolejnego opracowania jest zmienno┼Ť─ç modelu biznesowego. Przedstawiono w nim propozycj─Ö ÔÇô b─Öd─ůc─ů efektem bada┼ä empirycznych ÔÇô czynnik├│w ilo┼Ťciowych i jako┼Ťciowych umo┼╝liwiaj─ůcych okre┼Ťlenie zmienno┼Ťci modelu. Zaprezentowana w artykule koncepcja powinna u┼éatwi─ç planowanie i wdra┼╝anie zmian w modelu biznesowym innowacyjno┼Ťci.
Dost─Öp do tre┼Ťci elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbi├│r kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Baza regionalna "Bibliografia Wojew├│dztwa Opolskiego" zawiera opisy bibliograficzne zawarto┼Ťci ksi─ů┼╝ek i artyku┼é├│w z czasopism dotycz─ůcych w swej tre┼Ťci Opolszczyzny (jej historii, przyrody, gospodarki, polityki, nauki, o┼Ťwiaty, kultury itd.). Jest tworzona w Wojew├│dzkiej Bibliotece Publicznej w Opolu. Prowadzona jest na bie┼╝─ůco od 1988 roku.

Baza jest cz─Ö┼Ťci─ů og├│lnopolskiego systemu bibliografii regionalnych, kt├│re pe┼éni─ů funkcj─Ö uzupe┼éniaj─ůc─ů w odniesieniu do narodowych wykaz├│w publikacji. Rejestruje materia┼éy publikowane w prasie og├│lnopolskiej, regionalnej i lokalnej, ksi─ů┼╝ki i ich fragmenty, mapy itp. Czynnikiem decyduj─ůcym o doborze jest warto┼Ť─ç materia┼éu informacyjnego.

Roczniki "Bibliografii Wojew├│dztwa Opolskiego" za lata 1980-1990 zosta┼éy wydane drukiem i s─ů udost─Öpnione w Opolskiej Bibliotece Cyfrowej.


Czytelnicy mog─ů pos┼éugiwa─ç si─Ö nast─Öpuj─ůcymi kryteriami wyszukiwawczymi: tytu┼é atyku┼éu, autor, temat, tytu┼é czasopisma.

Wyniki wyszukiwania mo┼╝na zaw─Özi─ç u┼╝ywaj─ůc faset, znajduj─ůcych sie z boku listy.

Wyszukane opisy bibliograficzne mo┼╝na pobra─ç i zapisa─ç w postaci zestawienia alfabetycznego.