Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(8)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Status
available
(8)
only on-site
(4)
Branch
Wypożyczalnia Główna
(8)
Czytelnia BG
(1)
Dział Informacji
(3)
Author
Klein Naomi (1970- )
(2)
Halaba Małgorzata
(1)
Jankowska Hanna (tłumacz)
(1)
Jankowska Marlena
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kuleszyński Zdobysław
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Makaruk Katarzyna
(1)
Pawełczyk Mirosław (radca prawny)
(1)
Pfoertsch Waldemar
(1)
Pogorzelski Jacek
(1)
Pustuła-Lewicka Hanna
(1)
Sagan Adam
(1)
Urbanek Grzegorz
(1)
Łyszkowska Elżbieta
(1)
Year
2020 - 2021
(2)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(4)
Time Period of Creation
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Country
Poland
(8)
Language
Polish
(8)
Audience Group
Projektanci mody
(1)
Demographic Group
Literatura amerykańska
(1)
Literatura kanadyjska
(1)
Subject
Firma (nazwa)
(6)
Znak towarowy
(4)
Znaki towarowe
(4)
Reklama
(3)
Zarz─ůdzanie strategiczne
(3)
Antyglobalizm
(2)
Globalizacja
(2)
Marketing
(2)
Gospodarka kapitalistyczna
(1)
Konsumpcja (ekonomia)
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Moda
(1)
Nieuczciwa reklama
(1)
Patenty
(1)
Prawo autorskie
(1)
Prawo patentowe
(1)
Prawo w┼éasno┼Ťci intelektualnej
(1)
Prawo w┼éasno┼Ťci przemys┼éowej
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsi─Öbiorstwa ma┼ée i ┼Ťrednie
(1)
Reprografia
(1)
Ubi├│r
(1)
Wizerunek przedsi─Öbiorstwa
(1)
Wzornictwo przemysłowe
(1)
Subject: time
2001-
(3)
Genre/Form
Publicystyka
(2)
Opracowanie
(1)
Podr─Öczniki akademickie
(1)
Wzory dokument├│w
(1)
Domain
Zarz─ůdzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwo┼Ťci
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
9 results Filter
Authority data
Znaki towarowe - zarz─ůdzanie (has┼éo przedmiotowe)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 303791 (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: "B2B Brand Management", 2006.
Bibliogr. s. 252-257. Indeksy.
Najnowsza ksi─ů┼╝ka uznanego na ca┼éym ┼Ťwiecie guru marketingu - Philipa Kotlera, i jedna z pierwszych pozycji w literaturze ┼Ťwiatowej, po┼Ťwi─Öcona problematyce zarz─ůdzania mark─ů w segmencie B2B. Podr─Öcznik zawiera kompleksow─ů wiedz─Ö teoretyczn─ů na temat kszta┼étowania marki, a zarazem wizerunku firmy dzia┼éaj─ůcej na rynku instytucjonalnym, popart─ů licznymi przyk┼éadami wzi─Ötymi z "┼╝ycia" najbardziej presti┼╝owych ┼Ťwiatowych marek, jakimi s─ů: Mercedes, IBM, Samsung, Tata Steel, Daimler-Chrysler, Siemens, Cemex czy FedEx.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 309725, 309724, 288161 (3 egz.)
Dział Informacji
Copies are only available in the library: sygn. B Br-33 (1 egz.)
Book
In basket
Na s. red. błędny ISBN.
Bibliogr.
Ksi─ů┼╝ka przeznaczona dla student├│w na kierunkach zarz─ůdzania i marketingu uczelni r├│┼╝nych typ├│w.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 263937 (1 egz.)
Dział Informacji
Copies are only available in the library: sygn. B Bz-101 (1 egz.)
Book
In basket
Zarz─ůdzanie mark─ů / Jacek Kall, Ryszard K┼éeczek, Adam Sagan. - Krak├│w : Oficyna Ekonomiczna, 2006. - 312 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 301-307. Indeks.
Wiele firm mo┼╝e szybko skopiowa─ç niemal ka┼╝d─ů innowacj─Ö pojawiaj─ůc─ů si─ů na rynku, O ile jednak ┼éatwo jest na┼Ťladowa─ç cechy produktu, o tyle trudno imitowa─ç si┼é─Ö marki, dlatego mo┼╝e si─Ö ona przyczyni─ç do utrzymania trwa┼éej przewagi konkurencyjnej. Poza tym cechy produkt├│w zmieniaj─ů si─Ö, na przyk┼éad za spraw─ů rozwoju technologicznego, a si┼éa marki mo┼╝e by─ç utrzymywana przez d┼éu┼╝szy czas. We wsp├│┼éczesnej gospodarce wzrasta liczba os├│b zajmuj─ůcych si─Ö, zarz─ůdzaniem mark─ů. Dla nich w┼éa┼Ťnie przeznaczona jest ta ksi─ů┼╝ka. Autorzy odpowiadaj─ů w niej na dwa podstawowe pytania: co zrobi─ç, by marka by┼éa silna, dostrzegana i doceniana przez nabywc├│w, i jak zwi─Ökszy─ç warto┼Ť─ç marki, to znaczy jej zdolno┼Ť─ç do d┼éugoterminowego generowania got├│wki.
W ksi─ů┼╝ce szczeg├│┼éowo om├│wiono takie zagadnienia, jak:
- ┼Ťwiadomo┼Ť─ç i wizerunek marki, lojalno┼Ť─ç wobec marki oraz mechanizm oddzia┼éywania marki na decyzje zakupowe, - sposoby pomiaru ┼Ťwiadomo┼Ťci i wizerunku marki oraz ┼Ťwiadomo┼Ťci kategorii produktu, - skuteczne wprowadzanie marki na rynek (wyb├│r rynku docelowego i pozycjonowanie marki, wyb├│r element├│w marki, testowanie koncepcji oferty i testy produktu), - zarz─ůdzanie portfelem marek, - techniki reklamowe u┼╝ywane do wspierania wizerunku marki oraz metody testowania reklam i pomiaru ┼Ťwiadomo┼Ťci reklamy, - finansowe aspekty zarz─ůdzania warto┼Ťci─ů marki.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 347877, 279859 (2 egz.)
Book
In basket
Bibliografia na stronach 504-506.
To ksi─ů┼╝ka kultowa, nazywana "bibli─ů alterglobalist├│w" i wsp├│┼éczesnym "Kapita┼éem". Autorka obna┼╝a ekspansjonistyczne zap─Ödy mi─Ödzynarodowych korporacji, analizuje ich destrukcyjny wp┼éyw na nasz spo┼éeczny, ekonomiczny oraz kulturowy krajobraz, przekonuje, ┼╝e dzia┼éalno┼Ť─ç ┼Ťwiatowych koncern├│w stanowi powa┼╝ne zagro┼╝enie dla demokracji i funkcjonowania spo┼éecze┼ästwa obywatelskiego oraz wzywa do oporu.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 318761, 285134, 285133, 285132 (4 egz.)
Czytelnia BG
Copies are only available in the library: sygn. C 316-282 (1 egz.)
Dział Informacji
Copies are only available in the library: sygn. B 33-183 (1 egz.)
Book
In basket
(Seria Prawa Designu, Mody i Reklamy ; 3)
Bibliografia, netografia na stronach 299-312.
Dla praktyk├│w sektora mody, student├│w kierunk├│w prawniczych i artystycznych.
Tom 3. Serii Prawa Designu, Mody i Reklamy przybli┼╝a arkana wiedzy z zakresu prawa w┼éasno┼Ťci intelektualnej w ┼Ťwiecie mody. Ksi─ů┼╝ka jest dedykowana praktykom sektora mody oraz studentom kierunk├│w prawniczych i artystycznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 359051 (1 egz.)
Book
In basket
Na okładce: Z nowym wstępem autorki bestsellerowej "Doktryny szoku".
Bibliografia na stronach 503-505. Indeks.
"No Logo", mi─Ödzynarodowy bestseller, nazywany bibli─ů alterglobalist├│w. Kultowa ksi─ů┼╝ka ze wst─Öpem przygotowanym przez Naomi Klein specjalnie z okazji dziesi─ůtej rocznicy pierwszego wydania.
Ksi─ů┼╝ka zosta┼éa uznana za absolutny fenomen kulturowy i sta┼éa si─Ö manifestem krytyk├│w ekspansywnego kapitalizmu. Teraz, gdy wci─ů┼╝ zmagamy si─Ö z kryzysem ekonomicznym, wnikliwa analiza naszego ┼Ťwiata, kt├│rym rz─ůdz─ů znane marki i wielkie korporacje, przeprowadzona przez Naomi Klein, jest bardziej aktualna ni┼╝ kiedykolwiek. W r├│wnych cz─Ö┼Ťciach to analiza kulturowa, manifest polityczny i dziennikarskie expos├ę, a tak┼╝e historia o buncie i samostanowieniu w naszym nowym omarkowanym ┼Ťwiecie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 358924 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Baza regionalna "Bibliografia Wojew├│dztwa Opolskiego" zawiera opisy bibliograficzne zawarto┼Ťci ksi─ů┼╝ek i artyku┼é├│w z czasopism dotycz─ůcych w swej tre┼Ťci Opolszczyzny (jej historii, przyrody, gospodarki, polityki, nauki, o┼Ťwiaty, kultury itd.). Jest tworzona w Wojew├│dzkiej Bibliotece Publicznej w Opolu. Prowadzona jest na bie┼╝─ůco od 1988 roku.

Baza jest cz─Ö┼Ťci─ů og├│lnopolskiego systemu bibliografii regionalnych, kt├│re pe┼éni─ů funkcj─Ö uzupe┼éniaj─ůc─ů w odniesieniu do narodowych wykaz├│w publikacji. Rejestruje materia┼éy publikowane w prasie og├│lnopolskiej, regionalnej i lokalnej, ksi─ů┼╝ki i ich fragmenty, mapy itp. Czynnikiem decyduj─ůcym o doborze jest warto┼Ť─ç materia┼éu informacyjnego.

Roczniki "Bibliografii Wojew├│dztwa Opolskiego" za lata 1980-1990 zosta┼éy wydane drukiem i s─ů udost─Öpnione w Opolskiej Bibliotece Cyfrowej.


Czytelnicy mog─ů pos┼éugiwa─ç si─Ö nast─Öpuj─ůcymi kryteriami wyszukiwawczymi: tytu┼é atyku┼éu, autor, temat, tytu┼é czasopisma.

Wyniki wyszukiwania mo┼╝na zaw─Özi─ç u┼╝ywaj─ůc faset, znajduj─ůcych sie z boku listy.

Wyszukane opisy bibliograficzne mo┼╝na pobra─ç i zapisa─ç w postaci zestawienia alfabetycznego.