Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(156)
Poradniki i przewodniki
(31)
Publikacje popularnonaukowe
(6)
Publikacje fachowe
(5)
Audiobooki
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Rejestracje audio
(1)
Status
available
(115)
only on-site
(41)
unavailable
(10)
unknown
(1)
Branch
Wypożyczalnia Główna
(124)
Biblioteka Obcoj─Özyczna
(1)
Czytelnia BG
(7)
Dział Informacji
(34)
Author
Lipa Michał (tłumacz)
(7)
Sałbut Bartosz
(6)
Witkowska Magda
(6)
Rzychoń Tomasz
(5)
Bakalarz Dariusz
(4)
Grzesiak Mateusz (1980- )
(4)
Romanek Arkadiusz
(4)
Sugiero Joanna
(4)
Batko Andrzej
(3)
Rickards James
(3)
Sobolewska Agnieszka
(3)
Szybilska-Fiedorowicz Izabela
(3)
Wawak S┼éawomir (1975- )
(3)
Zaremba Adam
(3)
Allen David (1945- )
(2)
Boszko Tomasz
(2)
Czardybon Agnieszka (1975- )
(2)
Doman Don
(2)
Doman Margaret
(2)
Gutowski Maksymilian
(2)
Hill Napoleon (1883-1970)
(2)
Jagielnicki Adam
(2)
Kapela Marcin
(2)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(2)
Malinowska-Parzydło Joanna
(2)
Matkowski Cezar
(2)
McIver Meredith
(2)
McLeod Angus
(2)
Mleczko Andrzej (1949- )
(2)
Mohr Angie
(2)
Pankiewicz Konrad
(2)
Patten Dave
(2)
Polko Paulina (1978- )
(2)
Sielicki Leszek
(2)
Sinek Simon
(2)
Skała Marek
(2)
Szcz─Ösny Monika
(2)
Tracy Brian (1944- )
(2)
Trump Donald (1946- )
(2)
Vanderkam Laura
(2)
Walczak Tomasz
(2)
Watkins Michael (1956- )
(2)
Wawrzyniak Micha┼é (1976- )
(2)
Abagnale Frank W. (1948- )
(1)
Abramowska Magdalena
(1)
Aldridge Ethan
(1)
Apgar David
(1)
Barrow Colin
(1)
Barrow Paul (1948- )
(1)
Becker Gary Stanley (1930-2014)
(1)
Beckwith Harry (1949- )
(1)
Bennewicz Maciej (1961- )
(1)
Berkley Holly
(1)
Biernat Kamil
(1)
Bilton Nick
(1)
Binsztok Aleksander
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Blanchard Scott
(1)
Bor├│wka Ewa
(1)
Bostrom Nick (1973- )
(1)
Bradberry Travis
(1)
Braver Sanford L
(1)
Breitbarth Wayne
(1)
Bristol Claude M. (1891-1951)
(1)
Brown Robert (1937- )
(1)
Budziewicz-Gu┼║lecka Agnieszka
(1)
Bulzacki Tomasz
(1)
Bureš Ivan
(1)
Canfield Jack (1944- )
(1)
Cardone Grant (1958- )
(1)
Cichoń-Królikowska Aleksandra
(1)
Cie┼Ťlak Piotr
(1)
Cioczek Konrad
(1)
Clausewitz Carl von (1780-1831)
(1)
Collingwood Harris
(1)
Cramer Jim
(1)
Damodaran Aswath (1957- )
(1)
Darvas Nicolas
(1)
Deckers Erik
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dennison Dell
(1)
Dennison Dell (1948- )
(1)
Dobrzański Jarosław
(1)
Douglas Mark J
(1)
Dutko Maciej
(1)
Edelman Russ C
(1)
Evans Liana
(1)
Fallon Pat
(1)
Falls Jason
(1)
Farrell Warren
(1)
Fedorowicz Jacek (1937- )
(1)
Finch Brian
(1)
Fitzpatrick Peg
(1)
Fowler Susan (1951- )
(1)
Fox Scott C
(1)
Fra┼Ť Piotr
(1)
Friedman Caitlin
(1)
Gabrysz Romuald
(1)
Gibas Jaros┼éaw (1967- )
(1)
Gie┼ézak Marcin (1987- )
(1)
Year
2020 - 2021
(5)
2010 - 2019
(81)
2000 - 2009
(73)
Time Period of Creation
2001-
(40)
101-200
(1)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Country
Poland
(149)
Language
Polish
(127)
Audience Group
Przedsi─Öbiorcy
(2)
Mened┼╝erowie
(1)
Projektanci grafiki
(1)
Specjali┼Ťci ds. marketingu
(1)
Demographic Group
Literatura amerykańska
(1)
Literatura grecka
(1)
Literatura polska
(1)
Subject
Sukces
(20)
Samorealizacja
(19)
Marketing cyfrowy
(10)
Perswazja
(9)
Zarz─ůdzanie
(9)
Inwestycje
(7)
Relacje mi─Ödzyludzkie
(7)
Manipulacja (psychologia)
(5)
Mentoring
(5)
Osobowo┼Ť─ç
(5)
Przedsi─Öbiorstwo
(5)
Reklama
(5)
Gie┼éda papier├│w warto┼Ťciowych
(4)
Internet
(4)
Komunikacja interpersonalna
(4)
Marketing
(4)
Mened┼╝erowie
(4)
Motywacja
(4)
Papiery warto┼Ťciowe
(4)
Portal spo┼éeczno┼Ťciowy
(4)
Przedsi─Öbiorstwa ma┼ée i ┼Ťrednie
(4)
Samopoznanie
(4)
Spo┼éeczno┼Ťci internetowe
(4)
Szcz─Ö┼Ťcie
(4)
Techniki sprzeda┼╝y
(4)
Autoprezentacja
(3)
Bogactwo
(3)
Coaching
(3)
Firma (nazwa)
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Media spo┼éeczno┼Ťciowe
(3)
Pieni─ůdz
(3)
Praca zespołowa
(3)
Prakseologia
(3)
Programowanie neurolingwistyczne
(3)
Przyw├│dztwo
(3)
Rynek walutowy
(3)
Samokontrola
(3)
Samowychowanie
(3)
Strony WWW
(3)
Sztuka pisania
(3)
Zarz─ůdzanie strategiczne
(3)
Biznesplan
(2)
Copywriting
(2)
Cyberprzemoc
(2)
Cyberprzest─Öpczo┼Ť─ç
(2)
Czas pracy
(2)
Decyzje
(2)
Forex
(2)
Fundusze strukturalne UE
(2)
Giełda
(2)
Kadry
(2)
Kobieta
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Konkurencja
(2)
Marketing spo┼éeczno┼Ťciowy
(2)
My┼Ťlenie
(2)
Negocjacje
(2)
Obsługa klienta
(2)
Prezentacje i wyst─ůpienia
(2)
Prognozy
(2)
Przedsi─Öbiorczo┼Ť─ç (postawa)
(2)
Rynek finansowy
(2)
Rynek kapitałowy
(2)
Socjotechnika
(2)
Stosunki interpersonalne
(2)
Zarz─ůdzanie czasem
(2)
Zarz─ůdzanie jako┼Ťci─ů - podr─Öcznik akademicki
(2)
Zarz─ůdzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Znaki towarowe
(2)
Abagnale, Frank W.
(1)
Agresywno┼Ť─ç
(1)
Asertywno┼Ť─ç
(1)
Audyt
(1)
Badania rynku
(1)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(1)
Bezpieczeństwo narodowe
(1)
Bezpieczeństwo systemów
(1)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(1)
Biblioteki cyfrowe
(1)
Bitcoin
(1)
Bud┼╝et
(1)
Bud┼╝ety rodzinne
(1)
Celebryci
(1)
Certyfikacja zgodno┼Ťci
(1)
Charakter
(1)
Cialdini, Robert
(1)
Content marketing
(1)
Crowdfunding
(1)
Cyberkultura
(1)
Czas
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Digitalizacja
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Dorsay, Jack
(1)
Dotacja
(1)
Dusza
(1)
Dyskryminacja w zatrudnieniu
(1)
Ekonomia
(1)
Emerytura
(1)
Subject: time
2001-
(6)
1801-1900
(1)
Subject: place
Polska
(3)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Świat
(1)
Genre/Form
Poradnik
(67)
Wydawnictwa popularne
(11)
Opracowanie
(6)
Podr─Öczniki
(5)
Podr─Öcznik
(3)
Poradniki
(2)
Audiobooki
(1)
Dokumenty d┼║wi─Ökowe
(1)
Felieton amerykański
(1)
Grafika komputerowa
(1)
Komiks
(1)
Pami─Ötniki i wspomnienia
(1)
Traktat
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Domain
Rozw├│j osobisty
(17)
Praca, kariera, pieni─ůdze
(11)
Informatyka i technologie informacyjne
(9)
Psychologia
(9)
Zarz─ůdzanie i marketing
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Bezpiecze┼ästwo i wojskowo┼Ť─ç
(2)
Filozofia i etyka
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Historia
(1)
J─Özykoznawstwo
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Rodzina, relacje mi─Ödzyludzkie
(1)
166 results Filter
Book
In basket
(Onepress)
Bibliografia na stronach 319-320.
Nowoczesne technologie dostarczy┼éy wielu ekscytuj─ůcych mo┼╝liwo┼Ťci. Nie tylko Tobie, ale tak┼╝e ca┼éej rzeszy kanciarzy i oszust├│w, kt├│rzy ze wszystkich si┼é staraj─ů si─Ö ukra┼Ť─ç to, co masz najcenniejszego: pieni─ůdze, to┼╝samo┼Ť─ç, ┼╝ycie. Nigdy wcze┼Ťniej w historii nie by┼éo ┼éatwiej zosta─ç ofiar─ů. Przest─Öpstwa ┼é─ůcz─ů si─Ö obecnie w sie─ç powi─ůza┼ä, kt├│ra pozwala dzia┼éa─ç z┼éoczy┼äcom szybciej ni┼╝ kiedy┼Ť, na wi─Öksz─ů skal─Ö i anonimowo. Media bezustannie informuj─ů o kolejnych niepokoj─ůcych przypadkach wykorzystania technologii do nikczemnych cel├│w. Czasem jest to rozpowszechnianie fa┼észywych informacji, innym razem - oszukiwanie bezbronnych os├│b. Czy mo┼╝na si─Ö obroni─ç przed t─ů plag─ů naszych czas├│w?
Owszem, mo┼╝na - i w┼éa┼Ťnie o tym jest ta ksi─ů┼╝ka. To ┼Ťwietnie napisany, ciekawy poradnik samoobrony przed kanciarzami, naszpikowany przyk┼éadami z ┼╝ycia wzi─Ötymi, poradami i wskaz├│wkami, dzi─Öki kt├│rym szybko zaczniesz stosowa─ç najlepsze i najskuteczniejsze strategie ochrony. Ich moc polega na prostocie i... nieoczywisto┼Ťci. Przekonasz si─Ö, ┼╝e nawet drobne zmiany w codziennych nawykach mog─ů zadecydowa─ç o Twojej odporno┼Ťci na zagro┼╝enia. Zabezpieczysz sw├│j telefon przed hakerami, dowiesz si─Ö, jak bezpiecznie korzysta─ç z karty debetowej, przekonasz si─Ö, ┼╝e samo stosowanie hase┼é nie jest wystarczaj─ůcym ┼Ťrodkiem ochrony. Kr├│tko m├│wi─ůc - zyskasz unikaln─ů wiedz─Ö o sposobach skutecznej obrony przed oszustami!
Frank Abagnale - by┼é jednym z najbardziej bezczelnych, pomys┼éowych i... utalentowanych oszust├│w w historii. Udawa┼é pilota pasa┼╝erskiego odrzutowca, lekarza w szpitalu, wykonywa┼é zaw├│d adwokata, wyk┼éada┼é na uniwersytecie jako profesor socjologii i beznami─Ötnie fa┼észowa┼é czeki, by zgarnia─ç miliony dolar├│w. By┼é jednym z najbardziej poszukiwanych przest─Öpc├│w. Gdy dosi─Ög┼éa go r─Öka sprawiedliwo┼Ťci, wykorzysta┼é swoj─ů szans─Ö i przeszed┼é na jasn─ů stron─Ö mocy. Jego historia zosta┼éa pokazana w filmie Z┼éap mnie, je┼Ťli potrafisz. Obecnie jest wybitnym ekspertem w dziedzinie zabezpiecze┼ä przed przest─Öpstwami finansowymi.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
All copies are currently on loan: sygn. 363906 (1 egz.)
Book
In basket
Mentoring : złote zasady / Maciej Bennewicz, Anna Prelewicz. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2019. - 316 strony : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress)
Tytuł serii: Onepress
Instytucja: Helion
Na okładce: Relacja dwustronna mistrz-uczeń, szacunek i tolerancja, wyznaczanie celów, działanie, informacja zwrotna, opis sytuacji bez ocen, rozmowa podparta treningiem.
S┼éowo "mentor" wywodzi si─Ö z mitologii greckiej. ┼Üci┼Ťlej pochodzi od imienia jednej z postaci mitologicznych, Mentora, kt├│remu wyruszaj─ůcy pod Troj─Ö Odyseusz, kr├│l Itaki, powierzy┼é piecz─Ö nad swoim maj─ůtkiem, a tak┼╝e ┼╝on─ů i synem. Gdy syn Odyseusza Telemach wyruszy┼é na poszukiwanie ojca, rol─Ö Mentora przej─Ö┼éa bogini Atena - opiekun sta┼é si─Ö przewodnikiem. Od zarania dziej├│w ludzie szukaj─ů mentor├│w, os├│b posiadaj─ůcych szerok─ů wiedz─Ö i bogate do┼Ťwiadczenie, kt├│rymi mog─ů zainspirowa─ç innych i kt├│re wykorzystuj─ů, by wskaza─ç im ┼Ťcie┼╝k─Ö rozwoju. Relacj─Ö mistrz - ucze┼ä spotkamy w mitach staro┼╝ytnej Grecji i Rzymu, w taoizmie i buddyzmie, w koncepcji konfucja┼äskiej, w zakonach sufickich islamu, w indyjskim systemie sampradaya, a tak┼╝e w judeochrze┼Ťcija┼äskiej tradycji nauczycieli.
Dzisiejsi mentorzy s┼éu┼╝─ů wsparciem przede wszystkim ludziom biznesu. Obficie czerpi─ůc z odkry─ç psychologii i do┼Ťwiadcze┼ä coachingu, pomagaj─ů swoim klientom uzyska─ç natychmiastow─ů popraw─Ö w obszarach zwi─ůzanych z wynikami ilo┼Ťciowymi i jako┼Ťciowymi. By czyni─ç to skutecznie, powinni dobrze pozna─ç nie tylko osob─Ö, wobec kt├│rej pe┼éni─ç b─Öd─ů rol─Ö mentora, lecz tak┼╝e siebie - przede wszystkim w┼éasne ograniczenia oraz kompetencje mentalne, kt├│re decyduj─ů o byciu mistrzem. Mentor musi r├│wnie┼╝ uzbroi─ç si─Ö w wiedz─Ö i umiej─Ötno┼Ťci, z kt├│rych b─Ödzie korzysta┼é, prowadz─ůc mentee (klienta) ku obranemu celowi. Poznawszy zaprezentowane w tej ksi─ů┼╝ce z┼éote zasady mentoringu, dowiesz si─Ö, czy jeste┼Ť got├│w na to, by sta─ç si─Ö dla kogo┼Ť mentorem, lub czy mentor, kt├│rego wybra┼ée┼Ť, jest tym w┼éa┼Ťciwym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 352974 (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress)
Bibliografia, netografia na stronach 455-482. Indeks.
Superinteligencja. Czy cyfrowe umys┼éy zagra┼╝aj─ů cz┼éowiekowi? Ludzki m├│zg to dzie┼éo idealne, najdoskonalszy tw├│r w przyrodzie. Jego dominacj─ů zachwia┼é komputer Deep Blue, kt├│ry w 1997 roku pokona┼é w szachy mistrza ┼Ťwiata, Garriego Kasparowa. Od tego czasu sztuczna inteligencja jest na ┼Ťcie┼╝ce intensywnego rozwoju. Czy dominacja superinteligencji nad cz┼éowiekiem jest realn─ů perspektyw─ů naszej przysz┼éo┼Ťci? Czy ta przewaga sko┼äczy si─Ö kresem naszego gatunku?
Niniejsza ksi─ů┼╝ka jest odwa┼╝n─ů i oryginaln─ů pr├│b─ů znalezienia odpowiedzi na te pytania. Mo┼╝liwe kierunki rozwoju technologii cyfrowej i jego konsekwencje s─ů trudne do przewidzenia, a rozstrzygni─Öcie zwi─ůzanych z tym kwestii jest prawdziwym intelektualnym wyzwaniem. Niemniej z niekt├│rych szans i zagro┼╝e┼ä powinni┼Ťmy wszyscy sobie zdawa─ç spraw─Ö. Nick Bostrom, wybitny badacz sztucznej inteligencji i transhumanizmu, stara si─Ö jasno i klarownie przedstawi─ç przysz┼ée konsekwencje coraz wi─Ökszego udzia┼éu maszyn w naszym ┼╝yciu, opisuje mo┼╝liwe komplikacje i strategie rozwi─ůzania ewentualnych problem├│w. Lektura tej ksi─ů┼╝ki jest niesamowit─ů podr├│┼╝─ů na kra┼äce istoty cz┼éowiecze┼ästwa, wypraw─ů do przysz┼éo┼Ťci inteligentnego ┼╝ycia i prawdziwie fascynuj─ůcym do┼Ťwiadczeniem.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 340814 (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress)
Na ok┼é.: Jak to si─Ö robi w nowych mediach? Opracuj strategi─Ö obecno┼Ťci w mediach spo┼éeczno┼Ťciowych, zdobywaj oraz utrzymuj zaufanie i uwag─Ö odbiorc├│w.
Tyt. oryg.: Social media marketing : strategies for engaging in Facebook, Twitter & other social media, 2010.
Indeks.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
All copies are currently on loan: sygn. 316398 (1 egz.)
D┼éugo┼Ť─ç kolejki oczekuj─ůcych: 1.
Book
In basket
(Onepress)
Niniejsza ksi─ů┼╝ka jest zadziwiaj─ůc─ů podr├│┼╝─ů do najmroczniejszych otch┼éani cyfrowego ┼Ťwiata. Cho─ç momentami sprawia wra┼╝enie dobrze wyre┼╝yserowanej fikcji, opisuje wy┼é─ůcznie czyste fakty. Autor pokazuje, jak technologie jutra, takie jak robotyka, biologia syntetyczna, sztuczna inteligencja, nanotechnologia i komputery kwantowe mog─ů by─ç wykorzystane przez przest─Öpc├│w. Ksi─ů┼╝ka u┼Ťwiadamia, jakie konsekwencje niesie ze sob─ů istnienie globalnej sieci.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 339407 (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress)
Na okładce i stronie tytułowej: Create Yourself.
Wiedza to za ma┼éo! Trzeba jeszcze umie─ç j─ů przekaza─ç... Ta ksi─ů┼╝ka to owoc dw├│ch dekad do┼Ťwiadcze┼ä nauczyciela, trenera i szkoleniowca, kt├│ry w swojej karierze pracowa┼é w 7 j─Özykach, zar├│wno z ma┼éymi, jak i wielotysi─Öcznymi grupami. To efekt nieustannego samodoskonalenia si─Ö, uczenia od najlepszych, wypadkowa wsp├│lnych do┼Ťwiadcze┼ä, jakie sta┼éy si─Ö udzia┼éem Mateusza Grzesiaka i jego uczni├│w - dzi┼Ť samodzielnych trener├│w, szkoleniowc├│w, nauczycieli. To skarbnica otwarta na ka┼╝dego, kto rozumie nauczanie jako prac─Ö i misj─Ö, kt├│rej celem jest pomaganie innym w zdobywaniu nowych kompetencji.
Czytaj─ůc "Psychologi─Ö nauczania" dowiesz si─Ö, jak skutecznie przekazywa─ç posiadan─ů wiedz─Ö. Poznasz skuteczne prawdy, kt├│rymi kieruj─ů si─Ö najlepsi praktycy zawodu. Zrozumiesz, czym jest stan trenera i jak zarz─ůdza─ç swoimi emocjami i zachowaniami - jak sta─ç i siedzie─ç, jak m├│wi─ç, jak si─Ö porusza─ç, jak przekazywa─ç uczucia etc. Odkryjesz narz─Ödzia, kt├│re pozwalaj─ů szybciej i efektywniej przekazywa─ç uczestnikom informacje dotycz─ůce budowania ─çwicze┼ä i materia┼é├│w szkoleniowych. Zobaczysz, na czym polega wsp├│┼épraca z publiczno┼Ťci─ů, jakie problemy pojawiaj─ů si─Ö na linii grupa-trener i dowiesz si─Ö, jak je rozwi─ůzywa─ç. Opanujesz zasady logistyki szkole┼ä oraz regu┼éy szkoleniowego biznesu. Dzi─Öki tej ksi─ů┼╝ce nauczysz si─Ö uczy─ç, szczeg├│lnie gdy przedstawion─ů teori─Ö wesprzesz praktycznymi ─çwiczeniami, kt├│rych znajdziesz tu wiele.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 350863 (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress)
Wskaz├│wki, dzi─Öki kt├│rym w pe┼éni wykorzystasz sw├│j potencja┼é! Przeczytaj przes┼éanie Napoleona Hilla na ka┼╝dy z 52 tygodni w roku! Poznawaj, zg┼é─Öbiaj i stosuj te zasady, kt├│re najbardziej do Ciebie przemawiaj─ů, nie zaniedbuj jednak ┼╝adnej z nich. Przekonasz si─Ö, ┼╝e w ten spos├│b zmienisz swoje ┼╝ycie i sprawisz, ┼╝e ┼Ťwiat stanie si─Ö pi─Ökniejszy! Ksi─ů┼╝ka ta stanowi esencj─Ö ca┼éokszta┼étu dorobku autora Siedemnastu Zasad Sukcesu. Zg┼é─Öbianie my┼Ťli tu zawartych i stosowanie wskaz├│wek Hilla w praktyce u┼éatwi Ci zrealizowanie Twoich pragnie┼ä i sprawi, ┼╝e staniesz si─Ö lepszym, szcz─Ö┼Ťliwszym i bardziej spe┼énionym cz┼éowiekiem.
Oto inspiruj─ůce lekcje ┼╝ycia! Jaki wp┼éyw maj─ů drobne zmiany w zachowaniu i nastawieniu? Jak praktykowa─ç tolerancj─Ö, odwag─Ö i wiar─Ö w siebie? Jak zdoby─ç dwana┼Ťcie Bogactw ┼╗yciowych? Jak nawi─ůza─ç kontakt z Niesko┼äczon─ů Inteligencj─ů? Jak zacz─ů─ç nowy rok, aby zako┼äczy─ç go sukcesem?
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 352965 (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress)
Teksty informacyjne i reklamowe rz─ůdz─ů si─Ö swoimi prawami. Wi─Ökszo┼Ť─ç zasad dotyczacych stylu, kt├│re pozna┼ée┼Ť w szkole, nie sprawdza si─Ö w komunikatach biznesowych. Dzi┼Ť piszemy inaczej, bo czytamy te┼╝ inaczej.
Teksty, kt├│re ┼éatwo si─Ö pisze, trudno si─Ö czyta. I na odwr├│t. Dlatego ta ksi─ů┼╝ka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikat├│w, kt├│re sprzedaj─ů. Przekonuj─ů do dzia┼éania. Skutecznie informuj─ů.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 347672 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 308562 (1 egz.)
Dział Informacji
Copies are only available in the library: sygn. B Bm-134 (1 egz.)
Book
In basket
Sztuka rynkologii / Jacek Kotarbiński. - Gliwice : Wydawnictwo "Helion", cop. 2014. - 240 s. ; 24 cm.
(Onepress)
Ta ksi─ů┼╝ka nie jest o marketingu. I r├│wnocze┼Ťnie jest o nowej to┼╝samo┼Ťci marketingu. Nie jest, je┼Ťli rozumiesz marketing na spos├│b XX-wieczny, jako narz─Ödzie do tego, by za wszelk─ů cen─Ö co┼Ť sprzeda─ç. Je┼Ťli chcesz zarobi─ç na produkcie, us┼éudze, idei, a r├│wnocze┼Ťnie zdajesz sobie spraw─Ö, ┼╝e to, co oferujesz, nie jest warte swojej ceny - ta ksi─ů┼╝ka nie jest dla Ciebie i nie pomo┼╝e Twojemu biznesowi. Je┼Ťli jednak wiesz, ┼╝e oferujesz warto┼Ť─ç, i chcesz stworzy─ç dla niej rynek: zdoby─ç grono potrzebuj─ůcych jej klient├│w, ulepsza─ç j─ů dzi─Öki dwustronnej komunikacji, s┼éowem - je┼Ťli rozumiesz marketing na spos├│b XXI-wieczny, ta ksi─ů┼╝ka jest dla Ciebie i powinna sta─ç si─Ö Twoj─ů lektur─ů obowi─ůzkow─ů! Przeczytaj, je┼Ťli chcesz zrozumie─ç rynkologi─Ö - sztuk─Ö kreowania warto┼Ťciowych rynk├│w i zarz─ůdzania nimi.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 327331 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 300947, 300946, 300945 (3 egz.)
Book
In basket
(Onepress)
Czym jest crowdfunding? Na to pytanie pro┼Ťciej jest odpowiedzie─ç przez zaprzeczenie. Crowdfunding nie jest: finansowaniem spo┼éeczno┼Ťciowym, piramid─ů finansow─ů ani bezzwrotn─ů po┼╝yczk─ů uzyskan─ů od wielu os├│b. Jest za to demokratyczn─ů i cyfrow─ů metod─ů finansowania projekt├│w, w ramach kt├│rej dowolna osoba g┼éosuje swoimi pieni─Ödzmi na jaki┼Ť pomys┼é w zamian za konkretn─ů korzy┼Ť─ç. Jest tak┼╝e demokratyczn─ů form─ů marketingu, ┼é─ůcz─ůc─ů zaufanie i dialog z gospodark─ů do┼Ťwiadcze┼ä i mechanizmami spo┼éeczno┼Ťciowymi. Innymi s┼éowy, crowdfunding to taka forma kapitalizmu, w kt├│rej o realizacji danego pomys┼éu decyduje T┼éum.
Crowdfunding w Polsce ro┼Ťnie w si┼é─Ö w miar─Ö rozwoju inwencji i zaradno┼Ťci cyfrowego T┼éumu. Coraz wi─Öcej artyst├│w, startup├│w, a nawet organizacji charytatywnych zwraca si─Ö bezpo┼Ťrednio do swoich spo┼éeczno┼Ťci w celu pozyskania funduszy na realizacj─Ö kapitalnych, potrzebnych projekt├│w. To jednak wci─ů┼╝ za ma┼éo! Autorzy tej ksi─ů┼╝ki zebrali i usystematyzowali wiedz─Ö, kt├│r─ů dziel─ů si─Ö za po┼Ťrednictwem po┼Ťwi─Öconego crowdfundingowi bloga www.wethecrowd.pl. Dzi┼Ť oddaj─ů w Twoje r─Öce nie tylko baz─Ö teoretyczn─ů, ale przede wszystkim zestaw narz─Ödzi pozwalaj─ůcych przekona─ç si─Ö, co o Twoich pomys┼éach s─ůdzi T┼éum, kt├│ry mo┼╝e zadecydowa─ç o przysz┼éo┼Ťci Twoich projekt├│w.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Dział Informacji
Copies are only available in the library: sygn. B Bm-145 (1 egz.)
Book
In basket
Narz─Ödzia Google dla e-commerce / Krzysztof Marzec. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2016. - 202 strony : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress)
Wyszukiwarka Google deklasuje rywali. W Polsce korzysta z niej oko┼éo 97% internaut├│w. W┼éa┼Ťciwie wszyscy. Kogo w niej nie wida─ç, ten nie istnieje. A kto nie potrafi z GoogleÔÇÖem skutecznie wsp├│┼épracowa─ç, ten nic nie sprzeda w sieci. Dlaczego? Bo ta wyszukiwarka nie tylko pomaga u┼╝ytkownikom internetu znale┼║─ç potrzebne informacje, lecz tak┼╝e wskazuje im strony w okre┼Ťlonej kolejno┼Ťci. E-przedsi─Öbiorcom oferuje natomiast narz─Ödzia pozwalaj─ůce skuteczniej dociera─ç z ofert─ů do potencjalnych klient├│w, efektywniej monitorowa─ç ich zachowania w sieci oraz poprawia─ç pozycj─Ö firmowej witryny w wynikach wyszukiwania. Bez praktycznej umiej─Ötno┼Ťci pos┼éugiwania si─Ö tymi narz─Ödziami nie spos├│b planowa─ç i prowadzi─ç biznesu online.
Google Adwords, Google Analytics i Google Search Console ÔÇö oto trzy narz─Ödzia, na kt├│rych skupia si─Ö autor tej ksi─ů┼╝ki. W swoim praktycznym poradniku w przyst─Öpny spos├│b opisa┼é sposoby budowania kampanii reklamowej AdWords dla sklep├│w, mierzenia efekt├│w tej kampanii oraz wykorzystywania optymalizacji SEO sklepu internetowego w celu pozyskiwania wi─Ökszego ruchu z bezp┼éatnych wynik├│w wyszukiwania w GoogleÔÇÖu. Co wi─Öcej, wida─ç tu praktyczne podej┼Ťcie do optymalizacji strony sklepu. Ta ksi─ů┼╝ka przyda si─Ö zar├│wno pocz─ůtkuj─ůcym e-przedsi─Öbiorcom, jak i praktykom e-commerce. Ci pierwsi b─Öd─ů mogli dzi─Öki niej skonstruowa─ç pierwsze skuteczne kampanie, a ci drudzy ugruntuj─ů swoj─ů wiedz─Ö i opanuj─ů nowe techniki reklamy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 341858 (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress)
Na ok┼é.: Ksi─ů┼╝ka w kolorze.
Indeks.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Dział Informacji
Copies are only available in the library: sygn. B Br-25 (1 egz.)
Book
In basket
Biblioteki cyfrowe : tworzenie, zarz─ůdzanie, odbi├│r / Barbara Maria Morawiec. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2016. - 174, [2] strony : ilustracje ; 24 cm.
(Onepress)
Na okładce i stronie tytułowej: NASBI. OSBI.
Bibliografia na stronach 139-148. Indeks.
Postaw na nowe technologie - sprawd┼║, jak powinna dzia┼éa─ç nowoczesna biblioteka! Stw├│rz bibliotek─Ö cyfrow─ů, z kt├│rej ka┼╝dy b─Ödzie chcia┼é korzysta─ç!
Znajdziesz tu informacje na temat funkcjonowania konkretnych bibliotek cyfrowych oraz tego, jak realizuj─ů one swoj─ů podstawow─ů funkcj─Ö udost─Öpniania zbior├│w. Zobaczysz, jak przebiega proces budowy takiej biblioteki, jacy interesariusze bior─ů udzia┼é w tym procesie i jak to wszystko wp┼éywa na funkcjonalno┼Ť─ç biblioteki dla u┼╝ytkownika. Fundamentalne znaczenie ma tu wskazanie r├│┼╝nych punkt├│w widzenia, zderzenie koncepcji z potrzebami odbiorc├│w, analiza zachowa┼ä i przep┼éywu informacji. Ka┼╝dy, kto chce zrozumie─ç kluczowe funkcje biblioteki cyfrowej i wykorzysta─ç je w praktyce, powinien najpierw przeczyta─ç t─Ö ksi─ů┼╝k─Ö.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Brak informacji o agendzie
No availability information: sygn. KP 905
Book
In basket
(Onepress)
Tytuł serii: Onepress
Co robi cz┼éowiek, kt├│ry pragnie w sensowny spos├│b pomaga─ç innym? Zak┼éada fundacj─Ö b─ůd┼║ stowarzyszenie. Na pocz─ůtku okre┼Ťla cele i sposoby ich realizacji. Gdy ju┼╝ zorientuje si─Ö, komu i jak chce pom├│c, rozpoczyna starania o niezb─Ödne ┼Ťrodki. To trudny moment w dzia┼éaniu organizacji pozarz─ůdowej. Sponsoring, darczy┼äcy indywidualni, dotacja publiczna, 1% ÔÇö ma┼éo kto korzysta ze wszystkich ┼║r├│de┼é naraz. Jakie mog─ů by─ç tego skutki? Pora┼╝ka. Nie wystarcz─ů dobre ch─Öci i szczytne cele. Pieni─ůdze s─ů stale potrzebne. Skutecznie zarz─ůdzana organizacja nie mo┼╝e dopu┼Ťci─ç do sytuacji, w kt├│rej odci─Öcie jednego ┼║r├│d┼éa dochodu przekre┼Ťli sens jej istnienia!
Fundraising t┼éumaczy si─Ö jako ÔÇ×pozyskiwanie ┼Ťrodk├│w ze wszelkich dost─Öpnych ┼║r├│de┼éÔÇŁ. Innymi s┼éowy, fundraising to spos├│b na to, by Twoja fundacja czy stowarzyszenie pewnie opar┼éy si─Ö na kilku filarach. Ta ksi─ů┼╝ka podpowie Ci, od czego zacz─ů─ç. Jak dotrze─ç do darczy┼äc├│w? Z jakich narz─Ödzi korzysta─ç? W jaki spos├│b budowa─ç relacje z ofiarodawcami indywidualnymi i biznesem? Jak informowa─ç spo┼éeczno┼Ť─ç o tym, co robi nasz NGO, by w przysz┼éo┼Ťci zebra─ç jeszcze wi─Öcej ┼Ťrodk├│w? O tym wszystkim opowie Ci do┼Ťwiadczony fundraiser, specjalista z agencji Gnyszka Fundraising Advisors. Ka┼╝dego z problem├│w, o kt├│rych przeczytasz w niniejszej ksi─ů┼╝ce, autor do┼Ťwiadczy┼é osobi┼Ťcie. Wszystkie rozwi─ůzania, kt├│re Ci proponuje, przetestowa┼é na sobie. To idealna pozycja zar├│wno dla os├│b dzia┼éaj─ůcych w trzecim sektorze, kt├│re nie s┼éysza┼éy o fundraisingu, jak i dla tych, kt├│re czuj─ů, ┼╝e powinny si─Ö jeszcze dokszta┼éci─ç w tym obszarze.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 340423 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 300953, 300952, 300951 (3 egz.)
Book
In basket
(Onepress)
Stworzenie wizyt├│wki Google dla biznesu jest darmowe i dzi─Öki temu dost─Öpne dla ka┼╝dego. Warto po┼Ťwi─Öci─ç czas na to, by dobrze zaprezentowa─ç swoj─ů firm─Ö w wyszukiwarce i w Mapach Google. Je┼Ťli zastosujesz si─Ö do rad, kt├│re znajdziesz w tej ksi─ů┼╝ce, sprawisz, ┼╝e potencjalni zainteresowani b─Öd─ů podejmowa─ç pozytywne decyzje - i wybiera─ç stron─Ö Twojej firmy. Zdob─Ödziesz tak┼╝e nowych klient├│w bez inwestowania dodatkowych pieni─Ödzy w reklam─Ö oraz odpowiedni─ů reputacj─Ö online, kt├│r─ů doceni─ů zar├│wno u┼╝ytkownicy internetu, jak i algorytmy Google. Je┼╝eli stworzysz wizyt├│wk─Ö zgodnie ze wskaz├│wkami autora, unikniesz typowych b┼é─Öd├│w. Uzupe┼énisz i skonfigurujesz j─ů do poziomu 100 procent. Dowiesz si─Ö te┼╝, jak aktywnie j─ů prowadzi─ç i skutecznie pozycjonowa─ç. Ominiesz pu┼éapki, kt├│re czyhaj─ů w panelu Moja Firma na osoby dokonuj─ůce w nim zmiany danych. Otrzymasz gotowe instrukcje, dzi─Öki kt├│rym wyr├│┼╝nisz si─Ö spo┼Ťr├│d innych przedsi─Öbiorstw i sp├│┼éek w Mapach Google.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 353201 (1 egz.)
Book
In basket
Biblia copywritingu / Darek Puzyrkiewicz. - Wydanie 2., poszerzone. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, 2019. - 200 stron ; 21 cm.
(Onepress)
Tytuł serii: Onepress
Instytucja: Helion
Dariusz Puzyrkiewicz, weteran zawodu z kilkunastoletnim sta┼╝em i wieloma udokumentowanymi sukcesami na koncie, zebra┼é niezb─Ödn─ů wiedz─Ö w tej ksi─ů┼╝ce. Zaopatrz si─Ö w ni─ů, przeczytaj, ustaw na p├│┼éce na wysoko┼Ťci wzroku - i wracaj do niej zawsze, gdy b─Ödziesz tworzy─ç tekst, kt├│ry sprzedaje. Produkty. Us┼éugi. Albo idee. Dowiedz si─Ö, jak: korzysta─ç z inspiracji i gdzie ich szuka─ç; skonstruowa─ç kusz─ůcy nag┼é├│wek; napisa─ç jasn─ů, zwi─Öz┼é─ů i skuteczn─ů ofert─Ö; wyr├│┼╝ni─ç si─Ö na tle konkurencji ┼╝onglowa─ç s┼éowami w mediach spo┼éeczno┼Ťciowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 356354 (1 egz.)
Book
In basket
Mistrzowskie prezentacje : slajdowy poradnik mówcy doskonałego / Rzędowscy. - Wydanie 2. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2018. - 192 strony : ilustracje, fotografie ; 21 cm.
(Onepress)
Na grzbiecie: A. i J. Rz─Ödowscy.
Slajdy wypełnione tekstem w punktach. Nieczytelne wykresy. "Śmieszne" obrazki ukradzione z Google. Na końcu slajd "Dziękuję za uwagę". Brr... Czy z tym kojarzy Ci się słowo "prezentacja"? Może być inaczej! Prezentacja może być naprawdę multi-medialna. Może wspierać mówcę obrazami, a słuchaczom ułatwiać zapamiętanie. "Może" - tak, to zależy od Ciebie. Przy tworzeniu prezentacji nie ma miejsca na kompromisy. Albo rób to dobrze, albo wcale!
Jakie b┼é─Ödy pope┼énia wi─Ökszo┼Ť─ç prezenter├│w? Jak prawid┼éowo konstruowa─ç slajdy? Sk─ůd ┼Ťci─ůga─ç obrazy - legalne i dobrej jako┼Ťci? Co to jest "PechaKucha", "widok prezentera" i "pitching"? Jak powinien si─Ö (auto)prezentowa─ç prezenter?
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 349967 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Baza regionalna "Bibliografia Wojew├│dztwa Opolskiego" zawiera opisy bibliograficzne zawarto┼Ťci ksi─ů┼╝ek i artyku┼é├│w z czasopism dotycz─ůcych w swej tre┼Ťci Opolszczyzny (jej historii, przyrody, gospodarki, polityki, nauki, o┼Ťwiaty, kultury itd.). Jest tworzona w Wojew├│dzkiej Bibliotece Publicznej w Opolu. Prowadzona jest na bie┼╝─ůco od 1988 roku.

Baza jest cz─Ö┼Ťci─ů og├│lnopolskiego systemu bibliografii regionalnych, kt├│re pe┼éni─ů funkcj─Ö uzupe┼éniaj─ůc─ů w odniesieniu do narodowych wykaz├│w publikacji. Rejestruje materia┼éy publikowane w prasie og├│lnopolskiej, regionalnej i lokalnej, ksi─ů┼╝ki i ich fragmenty, mapy itp. Czynnikiem decyduj─ůcym o doborze jest warto┼Ť─ç materia┼éu informacyjnego.

Roczniki "Bibliografii Wojew├│dztwa Opolskiego" za lata 1980-1990 zosta┼éy wydane drukiem i s─ů udost─Öpnione w Opolskiej Bibliotece Cyfrowej.


Czytelnicy mog─ů pos┼éugiwa─ç si─Ö nast─Öpuj─ůcymi kryteriami wyszukiwawczymi: tytu┼é atyku┼éu, autor, temat, tytu┼é czasopisma.

Wyniki wyszukiwania mo┼╝na zaw─Özi─ç u┼╝ywaj─ůc faset, znajduj─ůcych sie z boku listy.

Wyszukane opisy bibliograficzne mo┼╝na pobra─ç i zapisa─ç w postaci zestawienia alfabetycznego.