Source
Katalog centralny
(2)
Form of Work
Książki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Status
available
(2)
Branch
Wypożyczalnia Główna
(2)
Author
Jankowska Marlena
(2)
Pawełczyk Mirosław (radca prawny)
(2)
Augustyn Sławomir (1967- )
(1)
Giza Sylwia
(1)
Year
2020 - 2023
(1)
2010 - 2019
(1)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Audience Group
Projektanci mody
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Subject
Moda
(2)
Aplikacja mobilna
(1)
Internet
(1)
Ochrona danych osobowych
(1)
Prawo do prywatności
(1)
Prawo nowych technologii
(1)
Prawo patentowe
(1)
Prawo własności intelektualnej
(1)
Prawo własności przemysłowej
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Technologia informacyjna (IT)
(1)
Ubiór
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Wzornictwo przemysłowe
(1)
Znak towarowy
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Domain
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
2 results Filter
Book
In basket
(Seria Prawa Designu, Mody i Reklamy ; 1)
Nazwy autorów na okładce i stronach 328-335.
Bibliografia, netografia na stronach 305-327. Wykaz aktów prawnych na stronach 13-26.
Dla każdego użytkownika sieci, studentów kierunków prawniczych, informatycznych i artystycznych, profesjonalistów.

E-mebel, e-talerz, e-bransoletka - dlaczego najnowsze osiągnięcia techniki należy przyjmować z dużą dozą ostrożności? Niniejszy, pierwszy tom Serii Prawa Designu, mody i Reklamy poświęcony został instytucji prywatności w Internecie z perspektywy technologii lokalizacyjnych, jak też technologii ubieralnych i wszczepialnych. Autorzy w błyskotliwy sposób opisują mechanizmy funkcjonowania świata cyfrowego i czyhające w nim zagrożenia dla prywatności biorąc na warsztat najnowsze dokumenty UE. Książka jest adresowana do każdego użytkownika sieci, w szczególności studentów kierunków prawniczych, informatycznych i artystycznych, jak też do profesjonalistów, którym krytyczna analiza tej tematyki pozwoli na odnalezienie się w wyznaniach stawianych w ich codziennej praktyce.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 360088 (1 egz.)
Book
In basket
(Seria Prawa Designu, Mody i Reklamy ; 3)
Bibliografia, netografia na stronach 299-312.
Dla praktyków sektora mody, studentów kierunków prawniczych i artystycznych.

Tom 3. Serii Prawa Designu, Mody i Reklamy przybliża arkana wiedzy z zakresu prawa własności intelektualnej w świecie mody. Książka jest dedykowana praktykom sektora mody oraz studentom kierunków prawniczych i artystycznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 359051 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again